بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان بورس گفت: هدف ما تنها بحث فروش خودرو در بورس کالا نیست، بلکه به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودروی کشور هستیم که اوراق سلف و گواهی سپرده ابزار‌های آماده در بازار سرمایه در این خصوص است.
کد خبر : ۲۶۱۷۵۷

فعال‌سازی ظرفیت‌ بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو

بورس نیوز: مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ورود خودرو در بورس کالا و نیز برنامه‌های سازمان بورس اظهار کرد: تلاش ما این است که با تداوم تعامل مثبت و همکاری موثر بوجود آمده با وزارت صمت در خصوص موضوع خودرو، مطابق یک برنامه منظم خودرو‌های بیشتری را وارد بورس کالا کنیم.

وی افزود: هدف ما تنها بحث فروش خودرو در بورس کالا نیست، بلکه به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودروی کشور هستیم که اوراق سلف و گواهی سپرده ابزار‌های آماده در بازار سرمایه در این خصوص است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: با تکمیل اقدامات اخیر و نیز فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری‌های جدید، امیدوار به رونق صنعت خودرو هستیم. در این راستا، در چند وقت گذشته مذاکراتی را با خودروساز‌ها انجام دادیم تا منابع مذکور را به سمت توسعه پلتفرم‌های جدید و ارتقا کیفی محصولات فعلی اختصاص دهند.

عشقی گفت: تحقق برنامه‌های بازار سرمایه در گرو همکاری وزارت صمت و حمایت کافی دولت خواهد بود که با جدیت پیگیر آن هستیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آخرین وضعیت توثیق سهام عدالت
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:

آخرین وضعیت توثیق سهام عدالت

ارسال نظر