بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کدام شرکت‌ها تا پایان هفته به مجمع می‌روند؟
شرکت‌هایی که طی یک هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۱۹۹۲

کدام شرکت‌ها تا پایان هفته به مجمع می‌روند؟+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که از دوازدهم تا هجدهم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ مجمع خود را برگزار می‌کنند شامل شرکت‌های پتروشیمی داراب و پتروشیمی فسا، لبنیات پاک، سیم و کابل ابهر، پتروشیمی جهرم، سرمایه‌گذاری دارویی تأمین، سرمایه‌گذاری ملی ایران، گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا، روزدارو، پلی پروپیلن جم، بیمه میهن، ارتاویتل تایر، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، قند نیشابور، سرمایه‌گذاری وثوق امین، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، بنیان دیزل، سرمایه‌گذاری جامی، پارس سوئیچ، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و سرمایه‌گذاری بهمن به مجمع خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوقالعاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه و یا تغییر نام شرکت) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

کدام شرکت‌ها تا پایان هفته به مجمع می‌روند؟+بورس نیوز

پتروشیمی داراب

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام در تاریخ ۱۲ شهریورماه برگزار شد که از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۲۴ شهریورماه حضور پیدا کنند.

"شاراب" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۵ میلیارد ۳۳۸ میلیون تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۳۶ ریال سود حاصل کرد.

پتروشیمی داراب در این دوره درآمد عملیاتی به دست نیاورد، "شاراب" از ۴ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی پرداخت نکرد.

سرمایه‌گذاری داروئی تأمین

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۱۲ شهریورماه حضور پیدا کنند و دستور جلسه این مجمع به منظور استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۲/۳۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره خواهد بود.

"تیپیکو" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ است، میزان سود خالص خود را ۳ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۳،۲۶۰ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "تیپیکو" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۳ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۶۱ درصد رشد پیدا کرد.

"تیپیکو" از ۵،۰۸۲ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۹۳ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

سرمايه گذاری صبا تامين

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۱۶ شهریورماه حضور پیدا کنند و دستور جلسه این مجمع به منظور استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۲/۳۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره خواهد بود.

"صبا" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ است، میزان سود خالص خود را ۲ هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۵۹۸ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "صبا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۳۳ درصد کاهش پیدا کرد.

"صبا" از ۱،۹۰۵ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۱۰۱ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر