بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
برجام مهمترین عامل تعیین جهت بازار سرمایه است / بدون برجام شاخص بورس توانایی عبور از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی را ندارد
کارشناس بازار سرمایه گفت: به عنوان یک سرمایه گذار بهتر است که در فضای آرام تصمیم بگیرم، اما در همین فضای ناآرام نیز می‌شود با سود خیلی کمتر می‌شود به فکر این باشیم که در بازار سرمایه ادامه دهیم و سود‌هایی کسب کنیم.
کد خبر : ۲۶۲۰۷۵

کسب سود در بازار سرمایه با شرایط موجود/برجام؛ دوراهی بزرگ است

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: به طور کلی بازار سرمایه مدتی است که در یک دوراهی قرار دارد. دوراهی برجام و یا عدم امضای برجام، این دوراهی بزرگی است که اقتصاد کشور نیز درگیر آن است. بسیار مهم است که در صورت وقوع این اتفاق بدانیم که در چه سطحی قرار است رخ دهد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: بازار سهام تا زمانی که این موضوع تعیین تکلیف شود، بلاتکلیف است.  باید قبول کنیم که نوساناتی نیز در بازار خواهیم داشت. اگر بلاتکلیفی و شرایط موجود حاکم باشد شاخص در زیر محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد خواهد بود و یکسری نوسانات اتفاق خواهد افتاد. اما مشخص شد که این بلاتکلیفی چند ماه دیگر به پایان می‌رسد و ادامه دار نخواهد بود. هرچقدر زودتر این بلاتکلیفی برطرف شود برای بازار بهتر می‌شود.

وی بیان کرد: به عنوان یک سرمایه گذار بهتر است که در فضای آرام تصمیم بگیریم، اما در همین فضای ناآرام نیز می‌شود با سود خیلی کمتر ، در بازار سرمایه ادامه دهیم و سود‌هایی کسب کنیم.

الیاس کردی درپایان درخصوص کامودیتی‌ها بیان کرد: نباید این نکته را فراموش کرد که حتی با وجود کرونا وقتی قیمت کامودیتی‌ها در سقف و کف قیمت بود، بازار رفتار‌های خاصی از خود نشان داد. به نظر من رفتار کلیت بازار مهمتر است. من تصمیم سرمایه گذاران عمده را به حتی مباحث بنیادی مثل قیمت‌های جهانی ارجح می‌دانم.


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
۲۲۵ همت، ارزش پرتفوی بورسی
پتروشیمی پارس، ارزشمند‌ترین شرکت در پرتفوی بورسی "فارس" نام گرفت؛

۲۲۵ همت، ارزش پرتفوی بورسی "فارس" در مردادماه

از این صنایع غافل نشوید!
مهدی افنانی ، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

از این صنایع غافل نشوید!

حامد فقرایی کارشناس بازار سهام در گفتگو با بورس نیوز بیان کرد:

رقابت جذاب میان سهام دلاری و ریالی

آلومینای ایران، تازه وارد بازار سرمایه
محصولات آلومینای ایران تماماً در بورس کالا به فروش می‌رسد؛

آلومینای ایران، تازه وارد بازار سرمایه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
این آقای پیام دهکری همونی نبود که می گفت شاخص تا پایان سال ۱۴۰۰ دو میلیون را نیز رد می کنه ، بهتر نیست قبل از اینکه نسخه برای سهامداران خرد بپیچید برای این به اصطلاح کارشناسان بدون تفکر فکری کنید! اینقدر فکر انحصاری کردن نباشید