بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
درآمد ماهانه پتروشیمی امیرکبیر ۱۰ درصد کاهش یافت؛

روند نزولی "شکبیر" برای دومین ماه متوالی

روند نزولی
درآمد ماهانه‌‎ای که شرکت "شکبیر" در مردادماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت با میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه شناسایی کرد کاهش ۱۰ درصدی را در کارنامه مالی به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۶۲۳۰۴

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که این درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بود.

روند نزولی شکبیر برای دومین ماه متوالی+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد تومان بود و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده پتروشیمی امیرکبیر برابر با ۳۶۰ میلیارد تومان بود.

عملکرد ماهانه پتروشیمی امیرکبیر

درآمد ماهانه‌‎ای که شرکت "شکبیر" در مردادماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت با میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه شناسایی کرد کاهش ۱۰ درصدی را در کارنامه مالی به ثبت رساند، همچنین میزان درآمدی که این پتروشیمی توانست از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کند افزایش ۳۶ درصدی را شاهد بود.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر بیشترین درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در مردادماه اعلام کرد مربوط به بازار خارج از کشور با یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان بود که طی این دوره یک‌ماهه دربرگیرنده‌ی ۵۲ درصد از درآمد ماهانه بود.

روند نزولی شکبیر برای دومین ماه متوالی+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که در مردادماه از فروش محصولات شناسایی شد مربوط به محصول «پلی‌اتیلن سبک» در بازار خارجی بود که حدوداً یک هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت داشت، نرخ فروش این محصول تقریباً ۳۷ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش پیدا کرد.

میزان درآمدی که پتروشیمی امیرکبیر از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۶ درصدی (۲۴۳ میلیارد تومان) همراه بود.

مقدار فروش ماهانه "شکبیر"

مقدار فروش محصول پتروشیمی امیرکبیر در مردادماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۸۴ هزار و ۶۳۸ تن بود که این مقدار فروش در ۲ بازار داخلی و صادراتی شکل گرفت، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی امیرکبیر در مردادماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته ۸ درصد کاهش یافت

عمده‌ترین مقدار فروش این شرکت پتروشیمی در بازار داخلی با ۴۹ هزار و ۸۹۹ تن بود که ۵۹ درصد از فروش محصولات را در اختیار داشت، در بازار صادراتی میز مجموع مقدار فروش این پتروشیمی برابر با ۴۱ هزار و ۹۷۶ تن است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز
مجامعی که در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود؛

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز

«پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» درآمدزاترین
درآمدهای "شکبیر" از فروش محصولات افزایش یافت؛

«پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» درآمدزاترین "شکبیر"

کاهش درآمد هفتگی
«پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» پتروشیمی امیرکبیر متقاضی نداشت؛

کاهش درآمد هفتگی "شکبیر"

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۱ اسفندماه؛

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد

ارسال نظر