بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
حراج ۲۰۰ دسته کالا به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد تومان
در این حراج ۲۰ استان از سراسر کشور مشارکت دارند و کالا‌های متنوعی در حدود ۲۰۰ دسته بندی با ارزش بیش از ۳۷ میلیارد تومان را عرضه خواهند کرد.
کد خبر : ۲۶۲۳۷۱

حراج ۲۰۰ دسته کالا به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد تومان

بورس نیوز:سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: پنجمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تا پنجشنبه ۲۴ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبار‌های سازمان در استان‌های مربوطه به بازدید از کالا‌های مورد نظر خود اقدام کنند. در روز یکشنبه ۲۷ شهریور در حراج حضوری سازمان که در سالن تربیت بدنی دانشگاه تهران راس ساعت ۱۰ صبح بر گزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی خود می‌توانند کالا‌های عرضه شده در این حراج با شماره ۱۴۰۱۰۵ را خریداری کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: در روز حراج تنها ۲۰ درصد از قیمت کالا از خریدار بعنوان ودیعه اخذ و مابقی ارزش معامله زمان تحویل کالا دریافت خواهد شد. در این حراج ۲۰ استان از سراسر کشور مشارکت دارند و کالا‌های متنوعی در حدود ۲۰۰ دسته بندی با ارزش بیش از ۳۷ میلیارد تومان را عرضه خواهند کرد.

وی بیان کرد:عمده کالا‌هایی که در این حراج عرضه می‌شوند شامل ابزار و ماشین الات صنعتی، تجهیزات الکتریکی، لوازم پزشکی و خانگی و تلفن همراه، ظروف شیشه ای، کالا‌های سریع الافساد و لوازم آرایشی و بهداشتی به شرط صادرات است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان به آدرس tamliki.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هر ماه برگزاری حراج‌هایی را به صورت حضوری با امکان مشارکت عموم مردم از سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برخی از قطعات خودروها خارج شده است
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

برخی از قطعات خودروها خارج شده است

واگذاری ۱۰۰۰ دستگاه خودرو خارجی در مهرماه
در سازمان اموال تملیکی برگزار می شود؛

واگذاری ۱۰۰۰ دستگاه خودرو خارجی در مهرماه

ارسال نظر