بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کاهش درآمد ماهانه فولاد کاوه یزد برای دومین ماه متوالی؛

قرار گرفتن "کاوه" در سراشیبی درآمدزایی

قرار گرفتن
میزان درآمد صادراتی که از سوی این شرکت فولادی شناسایی شد تقریباً یک هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد کاهش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۲۵۴۲

بورس نیوز:

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مردادماه سال جاری از خود بر جای گذاشت به درآمد عملیاتی یک هزار و ۶۸۳ میلیارد تومانی دست‌یافت که حاصل از فروش محصولات بود، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت فولادی بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد تومان شناسایی و میزان سرمایه به ثبت رسیده "کاوه" یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شد.

همان‌طور که بیان شد فولاد کاوه جنوب کیش در مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در سامانه کدال به ثبت رساند مربوط به فعالیت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، میزان درآمدی که این شرکت فولادی از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آورد نزدیک به یک هزار میلیارد تومان بود و گفتنی است که ۵۹ درصد از درآمد ماهانه در این بازار تشکیل شد.

درآمد‌های عملیاتی فولاد کاوه جنوب کیش

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد ماهانه‌ای که "کاوه" در پنجمین ماه از سال جاری توانست به ثبت برساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، مجموع این درآمدزایی نسبت به ماه گذشته با کاهش ۷ درصدی همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد رشد ۱۰۹ درصدی مواجه بود.

میزان درآمد صادراتی که از سوی این شرکت فولادی شناسایی شد تقریباً یک هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد کاهش پیدا کرد و این روند برای دومین ماه متوالی است که ادامه دارد.

بیشترین درآمدزایی "کاوه" در مردادماه سال جاری متعلق به فروش محصول «شمش بیلت صادراتی» بود و تنها محصول به فروش رفته در این بازار لقب گرفت، این محصول در مردادماه با نرخ ۱۴ میلیون و ۴۵۳ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "کاوه"

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در مردادماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره ماهانه برابر با ۱۲۱ هزار ۸۴۲ تن اعلام کرد که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش با ۶۹ هزار تن در اختیار «شمش بیلت صادراتی» بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مقدار فروش محصولات "کاوه" برابر با ۶۷۰ هزار و ۵۵۶ تن به ثبت رسید و دراین‌بین ۶۳ درصد از فروش محصولات مربوط به بازار خارجی بود.

مقدار فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش را به دنبال داشت، محصول شمش بیلت صادراتی طی این دوره ماهانه کاهش ۱۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت تا این روند نزولی را برای دومین ماه متوالی از خود بر جای بگذارد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند
حضور بیش از ۶۰ شرکت در مجامع روز آینده؛

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند

در هفته چهارم خردادماه صورت گرفت:

اختصاص بیشترین فروش بورس کالا به سه شرکت فولادی

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اعلام کرد؛

تمدید فرصت افزایش سرمایه "کاوه" تا خردادماه

ارسال نظر