بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
گسترش صنایع روی ایرانیان با کاهش درآمدزایی در مردادماه روبه‌رو بود؛

درآمد "فگستر" ۴۴ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه

درآمد
پرفروش‌ترین محصول این شرکت مربوط به «شمش روی» با ۳۰۷ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز برابر با ۷۶ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.
کد خبر : ۲۶۲۶۰۴

درآمد

بورس نیوز:

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود در این دوره مالی را مبلغی بالغ‌بر ۴۴ میلیارد تومان شناسایی کرد و درآمد تجمیعی که "فگستر" در ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی توانست به دست آورد برابر با ۳۵۹ میلیارد تومان بود.

درآمد

درآمد ماهانه‌ای که گسترش صنایع روی ایرانیان در مردادماه کسب کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود و همچنین از ارائه خدمات نیز توانست درآمد کسب کند، بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده "فگستر" متعلق به فروش محصولات در بازار صادراتی با مبلغی بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان بود و ۶۹ درصد از کل درآمد‌ها در بازار خارج از کشور به دست آمد.

میزان درآمد‌های "فگستر" تا مردادماه سال ۱۴۰۱

گسترش صنایع روی ایرانیان میزان درآمد ماهانه‌ای که در مردادماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند، نسبت به ماه گذشته ۷۰ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد و این کاهش درآمد برابر با مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که طی این دوره از سوی "فگستر" به ثبت رسید ۴۴ درصد از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته پایین‌تر بود.

درآمد

پرفروش‌ترین محصول این شرکت مربوط به «شمش روی» با ۳۰۷ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز برابر با ۷۶ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، این محصول با کاهش درآمدزایی ۷۵ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و همچنین نرخ فروش آن نیز ۱۰ درصد اُفت را به دنبال داشت.

مقدار فروش "فگستر" تا مردادماه ۱۴۰۱

مقدار فروش ماهانه "فگستر" در مردادماه برابر با ۷۸۴ هزار تن بود که از فروش «شمش روی و شمش سرب» و این مقدار از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به‌دست‌آمده، بیشترین مقدار فروش در بازار صادراتی با ۴۰۲ تن به فروش رسیده است.

درآمد

"فگستر" در مردادماه شاهد کاهش فروش ۶۱ درصدی (معادل یک هزار و ۲۰۱ تن) محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده‌ترین فروش ماهانه در اختیار «شمش روی» با ۴۰۲ تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر