بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
در آبان ماه واگذار می شود؛

عرضه سهام دو شرکت در بازار دوم بورس

بلوک ۱۲ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا و نقد یا شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش می‌رسد.
کد خبر : ۲۶۲۶۹۵

عرضه سهام دو شرکت در بازار دوم بورس

بورس نیوز: بلوک ۱۲ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا و نقد یا شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش می‌رسد.

به این ترتیب، مقرر شده ۵۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون سهم "فارس" روز شنبه ۷ آبان از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۳۹۷ تومان و قیمت پایه کل ۸۲ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین خریدار در صورتی که تمایل به خرید اقساطی داشته باشد باید ۳۰ درصد ثمن معامله را نقدی طی مهلت ۲۰ روز کاری و مابقی معادل ۷۰ درصد ثمن معامله را طی چهار سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت کند.

بر اساس این گزارش، بلوک ۷.۱۳ درصدی سهام شرکت پارس فولاد سبزوار هم متعلق به ایمیدرو بطور یکجا و نقد یا شرایطی در بازار دوم معاملات بورس توسط این سازمان واگذار می‌شود.

به این ترتیبف مقرر شده ۲۸۵ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۹۰ سهم "فسبزوار" روز شنبه ۷ آبان از طریق کارگزاری بانک توسعه صادرات عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۳۴۸۲ تومان و قیمت پایه کل ۹۹۳.۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید اقساطی باید ۴۰ درصد ثمن معامله را نقدی طی مهلت ۲۰ روز کاری و الباقی معادل ۶۰ درصد ثمن معامله را طی دو سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اقدام مثبت شرکت بورس در منع فروش بازارگردان ها
مجتبی سلطانی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اقدام مثبت شرکت بورس در منع فروش بازارگردان ها

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران؛

دوره معاملاتی دارا یکم در سررسید شهریور ۱۴۰۱ به پایان رسید

ارسال نظر