بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
در ۶ ماهه نخست سال جاری رقم خورد؛

صادرات لوازم خانگی کوچک همراه با رشد ۳۴ درصدی

صادرات لوازم خانگی کوچک همراه با رشد ۳۴ درصدی
معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی ۶ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته است.
کد خبر : ۲۶۳۳۹۲

رشد 34 درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک

بورس نیوز: محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت با بیان اینکه به طور کلی روند صادرات کشور طی یک سال اخیر رو به رشد بوده، اظهار کرد: صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی ۶ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته است.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت همچنین با بیان اینکه وضع و افق پیش روی صنعت و تجارت ایران خوب و رو به روشنی است، افزود: امید می‌رود با تلاش‌های روزافزون تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بتوان از طریق رشد تولید و صادرات وضعیت اقتصاد مملکت به معنای واقعی شکوفا و بهبودی پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز کشور نیاز به امید و نشاط دارد از این رو روایت‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی از قبیل اشتغال، تولید و صادرات نیز باید امیدبخش باشد.

برادران گفت: امسال همه تنوع و افزایش تولید و همچنین صادرات را در کشور شاهد هستند و آمار‌های سازمان‌های متولی نیز بیانگر این موضوع است. صادرات مزیت‌های زیادی برای کشور دارد که اشتغال، رونق تولید، ارزآوری، تحریک رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر از جمله این مزیت هاست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر