بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ثبت واردات خودرو آغاز شد/نگاه مثبت وزیر صمت به استیضاح
وزیر صمت گفت: به استیضاح نگاه مثبتی دارم، زیرا می‌توان دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده در این وزارتخانه را برای مردم بیان کرد.
کد خبر : ۲۶۳۵۴۴

ثبت واردات خودرو آغاز شد/نگاه مثبت وزیر صمت به استیضاح

بورس نیوز: سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات ثبت نام کردند که البته متقاضیان باید شرایط مندرج در قوانین و آیین نامه‌های واردات را داشته باشند.

وی افزود: تا پیش از این گفته می‌شد که خودرو‌های بی کیفیت وارد کشور خواهد شد، در حالی که چنین نیست و خودرو‌هایی با قیمت متعادل‌تر وارد خواهد شد و بنابراین شائبه ورود خودرو‌های بی‌کیفیت منتفی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ثبت سفارش واردات خودرو از روز گذشته - سوم آبان - در این وزارتخانه آغاز شد.

فاطمی‌امین درباره برگزاری جلسه استیضاح وی در هفته آینده، بیان کرد: به استیضاح نگاه مثبتی دارم، زیرا می‌توان دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده در این وزارتخانه را برای مردم بیان کرد.

وزیر صمت افزود: دست ما به لحاظ عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم پر است.

وی با برشمردن دستاورد‌های این وزارتخانه در یکسال گذشته تاکید کرد: نرخ بیکاری در تابستان امسال ۸.۹ درصد ثبت شد در حالی که تابستان سال گذشته ۹.۶ درصد بود.

فاطمی امین رشد ۲.۵ درصدی شرکت‌های بورسی در خردادماه و رشد ۶.۵ درصدی در شهریور ماه را بیانگر سیاست گذاری درست وزارت صمت در حوزه صنایع و معادن عنوان کرد و گفت: امروز آمار رشد تولید در بخش فولاد به ۱۰ درصد رسیده و این وزارتخانه با ایجاد ۱۵۸ هزار شغل در رتبه اول قرار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گام های مثبت در حوزه معادن برداشته شد
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

گام های مثبت در حوزه معادن برداشته شد

ارسال نظر