بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
بیت کوین محدوده ۲۰ هزار دلار را پس گرفت
پس از گذراندن چندین هفته در حبس حدود ۱۹هزار دلار، قیمت بیت‌کوین در نهایت توانست از این محدوده فرار و به سمت صعود حرکت کند، بیت‌کوین ارزش ۲۰ هزار دلار را پس گرفت و حتی به بالای ۲۱هزار دلار نیز رسید.
کد خبر : ۲۶۳۵۸۸

بیت کوین

بورس نیوز: پس از گذراندن چندین هفته در حبس حدود ۱۹هزار دلار، قیمت بیت‌کوین در نهایت توانست از این محدوده فرار و به سمت صعود حرکت کند، بیت‌کوین ارزش ۲۰ هزار دلار را پس گرفت و حتی به بالای ۲۱هزار دلار نیز رسید.

بیت‌کوین هفته گذشته را با حدود ۱۹هزار دلار آغاز کرد و ظاهراً مدتی در این سطح باقی ماند، اما نوسانات روز سه‌شنبه افزایش یافت و گاو‌ها به بازار بازگشتند و قیمت بیت‌کوین را برای اولین بار در بیش از ۲۰ روز به بالای ۲۰هزار دلار رساندند.

رالی در روز چهارشنبه ادامه یافت، زمانی که ارز دیجیتال برای مدت کوتاهی به بالای ۲۱هزار دلار رسید، اما خریداران نتوانستند قیمت را حفظ کنند و در حال حاضر حدود ۲۰هزار و۵۰۰ دلار معامله می‌شود. در مجموع بیت‌کوین طی هفت روز گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

بقیه بازار نیز با رنگ سبز نمایان شدند و دوج کوین بهترین عملکرد را ثبت کرده و ۴۳ درصد به دست آورده است. مطمئناً این مورد به این واقعیت مربوط می‌شود که ایلان ماسک بالاخره خرید توییتر را نهایی کرد. در روز اول، وی مستقیماً برای اخراج برخی از مدیران ارشد، از جمله مدیرعامل و مدیر مالی اقدام کرد.

اتریوم نیز در هفت روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است و تقریباً ۲۰درصد افزایش یافته است. همه این‌ها ارزش کل بازار را به بالای یک تریلیون دلار رساند. مشاهده اینکه آیا این حرکت در هفته آینده ادامه خواهد داشت یا خرس‌ها حرف آخر را خواهند زد، هیجان‌انگیز خواهد بود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۳۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸.۰۴ میلیارد دلار است که ۱۱.۴۲ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر