بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
ذوب آهن اصفهان در مهرماه به تیرآهن تکیه داد؛

افزایش درآمد ماهانه "ذوب" در بازار صادراتی

افزایش درآمد ماهانه
بیشترین میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی در مهرماه به ثبت رسید مربوط به «تیرآهن» با ۹۹۵ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود.
کد خبر : ۲۶۳۷۵۷

افزایش درآمد ذوب از محصولات صادراتی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمدی از فروش محصولات تولیدی کسب کرد ۳ هزار و ۲۹ میلیارد تومان بود، ذوب در آغاز نیمه دوم سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ به درآمد تجمیعی ۲۴ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

ذوب آهن اصفهان در هفتمین ماه از سال جاری درآمد عملیاتی که به اطلاع سهامداران خود رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رسید برابر با یک هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان بود و در بازار صادراتی نیز درآمد حاصل‌شده بالغ‌بر یک هزار و ۴۴۲ میلیارد تومان به ثبت رسید.

درآمد داخلی ذوب آهن اصفهان در مهرماه سال جاری دربرگیرنده‌ی ۵۲ درصد از درآمد ماهانه در این دوره بود و مابقی آن نیز به بازار صادراتی تعلق گرفت.

درآمد ماهانه ذوب‌آهن اصفهان

"ذوب" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد در مقایسه با مهرماه سال گذشته ۵ درصد کاهش را به دنبال داشت، درآمد تجمیعی که "ذوب" در آغاز نیمه دوم سال جاری به ثبت رساند افزایش ۲۸ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

شرکت ذوب آهن میزان درآمد صادراتی که در مهرماه سال جاری در کارنامه مالی خود ارائه کرد نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش درآمدزایی را تجربه کرد و درآمد تجمیعی به دست آمده از فعالیت در این بازار برابر با ۹ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان بود.

افزایش درآمد ذوب از بازار صادراتی+بورس نیوز

میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش «تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش کالایی، ریل، شمش چدن و ...» بود، محصولات که در بازار‌های داخلی و صادراتی مشترک هستند نیز عبارت اند از تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش چدن و شمش کالایی.

بیشترین میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی در مهرماه به ثبت رسید مربوط به «تیرآهن» با ۹۹۵ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی نیز توانست ۱۸۴ میلیارد تومان درآمدزایی برای این فولاد ساز داشته باشد.

افزایش درآمد ذوب از بازار صادراتی+بورس نیوز

میزان درآمدی که از مجموع فروش تیرآهن در مهرماه به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۳۹ درصد از درآمد ماهانه در مهرماه بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد تجمیعی حاصل از فروش این محصول برابر با ۷ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان بود

نرخ فروش «تیرآهن» در بازار داخل کشور نزدیک به ۱۶ میلیون و ۴۳۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت، این نرخ نسبت به ماه گذشته نسبتاً بدون تغییر باقی ماند، در بازار صادراتی نیز این محصول با نرخ نزدیک به ۱۷ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

افزایش درآمد ذوب از بازار صادراتی+بورس نیوز

محصول درآمدزای دیگر ذوب‌آهن اصفهان مرتبط با شمش کالایی در بازار صادراتی با ۹۵۹ میلیارد تومان بود و در بازار داخلی نیز از فروش این محصول ۱۲۱ میلیارد تومان درآمدزایی شکل گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
پس چرا سهام از 800 تومان به 200 تومان رسیده
تطفا تبلیغ نکنید