بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
درآمد ۸۹ میلیارد تومانی "وتعاون" در مهرماه؛

بیمه تعاون به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید

بیمه تعاون به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید
در مهرماه سال جاری بیشترین میزان درآمدی که "وتعاون" از فروش حق بیمه به ثبت رساند متعلق به «ثالث – اجباری» با ۳۹ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۳۷۷۴

بیمه نعاون به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت ماهانه خود طی دوره منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود ارائه کرد برابر با ۸۹ میلیارد تومان بود و همچنین از فروردین‌ماه تا آغاز نیمه دوم نخست سال مالی نیز مجموع درآمد‌های حاصل از فروش حق بیمه این شرکت بیمه‌ای ۷۲۴ میلیارد تومان بود.

بیمه نعاون به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید+بورس نیوز

خسارت پرداختی که "وتعاون" در مهرماه به مشتریان خود پرداخت کرد نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع خسارت پرداخت‌شده این شرکت برابر با ۳۳۸ میلیارد تومان شناسایی شد. همچنین لازم به ذکر است که در مهرماه این شرکت تراز مثبت ۳۷ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

درآمد ماهانه "وتعاون" تا مهرماه ۱۴۰۱

درآمد ماهانه‌ای که شرکت "وتعاون" تا پایان مهرماه از فروش حق بیمه شناسایی کرد برابر با ۳۶۵ میلیارد تومان بود، این میزان درآمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش را در پی داشت، درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای در هفتمین ماه از سال مالی نیز شاهد رشد ۲۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته بود.

در مهرماه سال جاری بیشترین میزان درآمدی که "وتعاون" از فروش حق بیمه به ثبت رساند متعلق به «ثالث – اجباری» با ۳۹ میلیارد تومان بود که در این دوره ۴۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

بیمه نعاون به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید+بورس نیوز

عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را پس از «ثالث – اجباری»، رشته بیمه «درمان» توانست بیشترین درآمد "وتعاون" را با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به نام خود ثبت کند، این شرکت بیمه‌ای از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه بیشترین درآمد را از رشته بیمه «ثالث – اجباری» با مبلغی بالغ‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان حاصل کرد.

شرکت بیمه تعاون همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به دست آورد برابر با ۷۲۴ میلیارد تومان بود و لازم به ذکر است که در این دوره به تراز تجمیعی مثبت ۱۱۴ درصدی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر