بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در آیین تولید انبوه هایما S۸ خبر داد:

اختصاص تسهیلات متنوع خرید به متقاضیان هایما S۸/ راه‌اندازی خط پلوس در خراسان با حمایت مسوولان استان

اختصاص تسهیلات متنوع خرید به متقاضیان هایما S۸/ راه‌اندازی خط پلوس در خراسان با حمایت مسوولان استان
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که برای بهره‌مندی مشتریان واقعی از هایما S۸، تسهیلات ویژه‌ای برای خرید این محصول درنظر گرفته خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۳۸۰۰

اختصاص تسهیلات متنوع خرید به متقاضیان هایما ۸S/ راه‌اندازی خط پلوس در خراسان با حمایت مسوولان استان

بورس نیوز: مهدی خطیبی در آیین تولید انبوه هایما ۸S، از اضافه شدن محصول دیگری از خانواده هایما به خط تولید ایران‌خودرو خراسان در بهمن‌ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: تنوع بخشی به سبد محصولات احترام به خواست و سلیقه مشتریان است و به طور حتم در فروش محصول نیز روش‌های متنوعی را متناسب با توان و سلیقه مشتریان به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: با خارج شدن خانواده هایما از گردونه قرعه‌کشی امکان عرضه بهتر و باکیفیت‌تر این محصولات بیش از پیش فراهم شده و در تلاش هستیم تا از ابتدای عرضه محصول جدید، بخشی از آن با اختصاص تسهیلات به دست مشتریان برسد.

خطیبی ضمن قدردانی از مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان، این سایت تولیدی را نهادی تخصصی برای تولید خودرو‌های شاسی‌بلند در کشور خواند و گفت: با کمک نمایندگان مجلس و مسوولان استان خراسان رضوی در صدد راه‌اندازی خط پرس‌شاپ در ایران‌خودرو خراسان هستیم تا این مجموعه تبدیل به مجموعه‌ای خودگردان و مستقل شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان‌این‌که پس از حضور موفق هایما S۵ و S۷ در بازار کشور، هایما ۸S به تولید انبوه رسیده و در بهمن‌ماه نیز ۷X به سبد محصولات هایما اضافه خواهد شد.

به گفته خطیبی تعداد پنج هزار دستگاه هایما ۸S تا پایان امسال تولید خواهد شد.

وی راه‌اندازی خط تولید پلوس را از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای ایران‌خودرو در خراسان اعلام کرد و گفت: با حمایت مسوولان استانی این مهم را پی‌گیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های توسعه‌ای دیگری نیز از جمله در مجموعه یاپکو خراسان در دستور کار داریم که یکی پس از دیگری به مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهیم رساند.

خطیبی بهبود شاخص‌های کمی و کیفی را از مهم‌ترین دستاورد‌های ۹ ماهه اخیر ایران‌خودرو برشمرد و گفت: هر چند با اهداف فاصله داریم، اما وضعیت فعلی نشان می‌دهد در مسیر رشد و تعالی گام برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا ۱۰ آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ دستگاه خودرو بیش‌تر تولید و ۱۰۰ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته عرضه کرده‌ایم.

خطیبی در پایان خواستار حمایت مسوولان استان خراسان برای رشد و توسعه صنعت خودرو استان شد و گفت: هیات مدیره گروه صنعتی ایرا‌ن خودرو مشتاق است تا با توسعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، به اهداف توسعه‌ای این گروه صنعتی دست یابد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر