بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
فرصت دو هفته ای برای به روزرسانی سامانه سازمان مالیاتی
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: این کمیسیون به سازمان امور مالیاتی دو هفته فرصت داده تا سامانه امور مالیاتی را به روزرسانی کند.
کد خبر : ۲۶۳۸۵۷

فرصت دو هفته ای برای به روزرسانی سامانه سازمان مالیاتی

بورس نیوز: علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد این کمیسیون به سازمان امور مالیاتی دو هفته فرصت داده تا سامانه امور مالیاتی را به روزرسانی کند.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ جلسه‌ای نظارتی را با حضور مسئولان و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور درباره مسائل مالیاتی و سامانه‌های مالیاتی برگزار کرد و مهم‌ترین انتقاد کمیسیون اصل ۹۰ در این جلسه فرار‌های مالیاتی برخی اصناف از جمله پزشکان و وکلا بود.

خضریان ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه‌ای که گزارش‌های مردمی را درباره فرار مالیاتی دریافت می‌کند، سامانه کارامدی نیست، به سازمان امور مالیاتی دو هفته فرصت داده شد تا این سامانه را به روزرسانی کند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ پس از دو هفته مجدد سامانه را بررسی خواهد کرد و اگر ایرادی وجود داشته باشد مجدد موضوع پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: لازم است سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و سازمان امور مالیاتی نیز در زمینه فرار مالیاتی برخی اصناف به وظایف قانون خود عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پیشنهاد ما به سازمان امور مالیاتی این است که مردم را در این نظارت اجتماعی شریک کنند و در ازای گزارش‌های مردمی فرار مالیاتی؛ هدایا‌ی یک درصدی پرداخت شود و مردم نقش پلیس مالیاتی را ایفا کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر