بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: ایجاد محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست. قطعا اگر بنا باشد در واردات نیز انحصار ایجاد شود مجلس ورود خواهد کرد و از قانون خود دفاع می‌کند
کد خبر : ۲۶۳۸۶۱

محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست

بورس نیوز: روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به گام مجلس در راستای واردات خودرو درباره روند اجرای قانون اظهار کرد: مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرد که ساز و کار واردات خودرو نیز در این قانون دیده شده و دولت وظیفه دارد واردات خودرو را انجام دهد و با افکار مردم در زمینه واردات خودرو بازی نکند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در ادامه با بیان اینکه آئین نامه اجرایی نوشته شده برای واردات خودرو اشکالاتی دارد، افزود: رئیس مجلس سه ایراد را به این آیین نامه وارد دانست و در نامه‌ای به دولت ابلاغ کرد. ما انتظار داریم وزارت صمت هرچه سریع‌تر اشکالات را برطرف کرده و به سرعت برای واردات خودرو اقدام کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در خانه ملت، تصریح کرد: ایجاد محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست. قطعا اگر بنا باشد در واردات نیز انحصار ایجاد شود مجلس ورود خواهد کرد و از قانون خود دفاع می‌کند، از سوی دیگر در خصوص نوع خودرو‌های وارداتی نیز مجلس در قانون قائل به واردات خودرو از کشور‌های خاصی نشده و واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر