بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۸میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان برای ۷۷ طرح در کارگروه رونق تولید بخش کشاورزی این استان مصوب شده که از این میزان ۲۲۶میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به ۳۶ طرح پرداخت شده است.
کد خبر : ۲۶۳۸۶۷

پرداخت بیش از ۲۲۶میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در بوشهر

بورس نیوز: مصطفی قایدی، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۸میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان برای ۷۷ طرح در کارگروه رونق تولید بخش کشاورزی این استان مصوب شده که از این میزان ۲۲۶میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به ۳۶ طرح پرداخت شده است. پرداخت تسهیلات مابقی طرح‌های کشاورزی در دست بررسی بانک‌هاست.

وی بیان کرد: بیشترین تسهیلات رونق تولید به میزان ۱۸۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به هشت طرح بخش صنایع تبدیلی و غذایی پرداخت شده است.

قایدی اضافه کرد: شهرستان دشتستان با پرداخت ۱۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در قالب ۱۰ طرح بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بانک کشاورزی با پرداخت ۱۳۸میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان برای ۱۹ واحد تولیدی رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی را در بین بانک‌های عامل دارد.

قایدی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، غیرفعال و نیمه فعال بنگاه‌های کوچک و متوسط واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد.

وی افزود: تسهیلات رونق تولید در راستای پشتیبانی از تولید و به منظور حفظ اشتغال، جهش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: همه واحد‌های تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام و طیور، شیلات، گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای گرفتن این تسهیلات کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

آغاز عرضه مرغ گرم از سامانه ستکاوا

ارسال نظر