بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اجرای قانون جهش تولید مسکن شرایط خوبی ندارد
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تاکنون جلسات متعددی با حضور وزیر راه و شهرسازی چه در داخل وزارتخانه و چه در کمیسیون عمران در خصوص مسکن برگزار شده و برداشت ما این است که روند اجرای قانون جهش تولید مسکن شرایط خوبی ندارد.
کد خبر : ۲۶۳۹۵۴

اجرای قانون جهش تولید مسکن شرایط خوبی ندارد

بورس نیوز: منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس، درباره روند اجرای قانون جهش تولید مسکن، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی با حضور وزیر راه و شهرسازی چه در داخل وزارتخانه و چه در کمیسیون عمران در خصوص مسکن برگزار شده و برداشت ما این است که روند اجرای قانون جهش تولید مسکن شرایط خوبی ندارد. دولت مدعی است که روند ساخت مسکن در حال طی شدن است و طبق قانون سالی یک میلیون واحد مسکونی را تحویل خواهد داد.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت، درباره اینکه ارزیابی‌های مجلس با گذشت حدود یک سال و اندی از تصویب قانون جهش تولید مسکن روند مناسبی را در حوزه اجرایی نشان نمی‌دهد و هنوز پروژه‌ای افتتاح نشده است، افزود: بحث ساخت مسکن یک موضوع است و بحث فراهم کردن امکانات زیرساختی و زیربنایی در مناطقی که شهرک سازی نیز صورت گرفته است، مسئله دیگری است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدوار هستیم دولت با یک جهش در حوزه ساخت مسکن گام بردارد.

آرامی در پایان تصریح کرد: مجلس در قانون مصوب خود ضرب الاجل معینی تعیین کرده تا سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود که اگر دولت نتواند به وعده خود در ساخت مسکن عمل کند مجلس از ابزار نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر