بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
کد خبر : ۲۶۴۰۹۱

بیش از ۴ هزار نفر به تعداد بازنشستگان اضافه می‌شود

بورس نیوز: نادر قائدی، سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: به طور معمول در مهرماه هرسال همزمان با شروع فصل بازنشستگیِ برخی دستگاه‌های اجرایی استان تهران، به ویژه آموزش و پرورش، تعداد زیادی از شاغلان این دستگاه‌ها بازنشسته می‌شوند که تا ابتدای آبان ماه امسال، تعداد بازنشستگان تحت پوشش این اداره کل به ۳۲۱ هزار و ۵۹ نفر رسیده است.

وی همچنین پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری، تعداد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران با افزایش حدود ۴ هزار نفری به بیش از ۳۲۵ هزار نفر برسد.

سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به عملکرد دوماهه شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ این اداره کل گفت: در این دوره زمانی ۷ هزار و ۷۶۲ مورد مکاتبه مربوط به پرونده‌های برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه و ۱۲ خدمت دیگر ثبت و رسیدگی شده است.

وی به دیگر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران اشاره کرد و افزود: برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه، اصلاح احکام بازنشستگی، محاسبه کسور ایام خدمت غیر رسمی، انعقاد قرارداد خویش فرمایی، استرداد و انتقال کسور، استرداد اشتباه واریزی، استرداد کسور مازاد بر ۳۰ سال، تعیین بدهی ایام خدمت غیررسمی، انتقال حق بیمه، دریافت اطلاعات شاغلین دستگاه‌های اجرایی، پرداخت حقوق و پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث از جمله مهم‌ترین خدمات این اداره کل در استان تهران است.

وی گفت: با توجه به تخصصی‌تر شدن خدمات قابل ارائه توسط مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ بازنشستگان عزیز می‌توانند با هدف کاهش هزینه و اتلاف وقت خود برای رفت و آمد و حضور در این اداره کل، هرگونه سوال خود را از طریق تماس با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی به شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ پیگیری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر