بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
در بازدید فرمانده پدافند غیر عامل کشور عنوان شد؛

تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است

غلامرضا جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور و تعدادی از مسئولین این سازمان، شنبه ۲۱ آبان ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان در جلسه‌ای با مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و از پروژه احداث تصفیه خانه پساب بازدید نمود.
کد خبر : ۲۶۴۱۷۳

تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است

بورس نیوز: غلامرضا جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور و تعدادی از مسئولین این سازمان، شنبه ۲۱ آبان ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان در جلسه‌ای با مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و از پروژه احداث تصفیه خانه پساب بازدید نمود.

سردار غلامرضا جلالی فرمانده پدافندغیرعامل کل کشور در این دیدار به تشریح موارد مهمی از سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان در کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه تهدیدات و حملات دشمن پیچیده بوده و مبارزه با آن هم باید پیچیده و فنی باشد، یادآور شد: پدافند غیر عامل در محدوده و قلمرو موضوعات اصلی تهدیدات دشمن و آسیب پذیری ما در برابر این تهدیدات و سیاست‌های خنثی سازی آن‌ها بحث می‌کند.

فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور با اشاره به اینکه حملات سایبری دشمن به مراکز تولیدی و از جمله صنعت فولاد نشان دهنده اهمیت این بخش در اقتصاد و زندگی مردم است، افزود: دشمن برای مقابله با تولید و تضعیف آن از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کند و از این رو ضروری است که سیاست‌های لازم جهت جلوگیری از آسیب به تولید در مراکز صنعتی به کار گرفته شود.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان با دانش و تجربه ارزشمند در عرصه‌های تولید و زیر ساخت‌های مناسب در زمینه پدافند غیر عامل، موفقیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

جلالی بیان کرد: امروز شاهد یک جبهه و جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و مردم هستیم. بنابر این لازم است با به کارگیری طرح‌های اضطراری و ضد تهدید، حفظ تدارک و تامین مواد اولیه، تقویت برگشت پذیری سیستم‌ها بعد از حوادث، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای مانور‌های آزمایشی در مقابل دشمن و بحران‌ها ایستادگی کنیم.

رخصتی در این بازدید با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در کشور گفت: در شرایط بروز هرگونه بحران در جامعه و در سطح شرکت‌ها و مراکز تولیدی، پدافند غیر عامل و اقدام به موقع نیرو‌های مربوطه، نجات دهنده جوامع درگیر بحران خواهد بود.

وی افزود: در حمله سایبری اخیر دشمن به بعضی از مراکز صنعتی کشور، ذوب آهن اصفهان به دلیل داشتن زیر ساخت‌های قوی و به کارگیری دقیق دستورالعمل‌های پدافند غیر عامل، از این حمله سایبری آسیب ندید.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: در شرایط کنونی آمادگی همکاران و به کارگیری ایده‌های منطقی و کارشناسی شده پدافند غیر عامل، خرابکاری‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌کند.

همایش پدافند غیر عامل مدیران ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه

در ادامه این بازدید، همایش پدافند غیر عامل مدیران ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در سالن همایش‌های مرکز تحقیق و توسعه فولاد مبارکه با حضور سردار غلامرضا جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور، مهندس رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه و جمعی از مسئولین این دوشرکت برگزار شد.

سردار جلالی در این همایش گفت: استراتژی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، فشارهمه جانبه و حداکثری تا آستانه جنگ است.

وی افزود: این امر نشان می‌دهد که قدرت نظامی و دفاعی کشور ما توان ایجاد بازدارندگی در مقابل جنگ را دارد.

فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور بیان کرد: اراده و قدرت پاسخگویی سازماندهی شده نسبت به حملات دشمن در جمهوری اسلامی وجود دارد، دشمن با استفاده از ظرفیت‌های نفوذ از درون و توسعه نفوذ درصدد به وجود آوردن یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی است.

در این همایش از فعالان حوزه پدافند غیرعامل در دو واحد صنعتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر