بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
سهولت استفاده کاربران از خدمات تپسی افزایش پیدا کرد؛

رونمایی "تپسی" از سرویس «پرداخت اعتباری»

رونمایی
سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.
کد خبر : ۲۶۴۱۸۳

بورس نیوز:

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود از سرویس پرداخت اعتباری (BNP) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزارتومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به‌صورت یکجا هزینه سفر‌های خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوش‌حسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.

با اضافه شدن این سرویس، ازیک‌طرف سهولت استفاده کاربران از خدمات تپسی افزایش پیداکرده و از طرف دیگر، با توجه به وجود شارژ در اپلیکیشن و تمایل افراد برای استفاده از اعتبار موجود، وفاداری کاربر و میزان استفاده از خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع کاربران تازه‌ای از طریق این سرویس جذب خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی تپسی، امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرارگرفته و به‌تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.

تپسی که در خرداد و مهرماه سال جاری به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد از سهامش را به سهام‌داران حرفه‌ای و صندوق‌های حقوقی عرضه کرد، پیش‌ازاین در آخرین نشست خبری خود از تبدیل‌شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزه‌های متفاوتی مانند فین‌تک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر می‌رسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارائه این خدمات است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته
نگاهی به روند درآمدهای پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته

نور بالا
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس گزارش داد

نور بالا "تپسی" به رشد ۱,۴۷۶ درصدی سود

میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

یک شرکت دانش بنیان در مسیر بازار سهام/ عرضه اولیه "تپسی" در کلاس جهانی

ارسال نظر