بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
درآمد مهرماه نفت ایرانول ۱۷ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی بود؛

فروش نوسانی "شرانل"

فروش نوسانی
"شرانل" میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد.
کد خبر : ۲۶۴۳۹۲

مقدار فروش نوسانی شرانل+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد برابر با مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان بود، این شرکت روانکار از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز میزان درآمد تجمیعی خود را برابر با مبلغ ۷ هزار و ۵۹۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

شرانل میزان درآمدی که در مهرماه کسب کرد مربوط به فعالیت آن در بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدزایی صورت گرفته توسط این شرکت در بازار داخل کشور با مبلغ ۷۴۹ میلیارد تومان صورت گرفت، این میزان درآمد به دست آمده دربرگیرنده‌ی ۸۱ درصد از درآمد ماهانه بود.

میزان سرمایه‌ای که از سوی این شرکت روانکار تا پایان مهرماه به ثبت رسیده برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بود، گفتنی است که میزان درآمدی که در این دوره ماهانه به اطلاع سهامداران رسید نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۱۷ درصد پایین‌تر بوده است.

ریزش درآمدهای نفت ایرانول به پنجمین ماه رسید

درآمد ماهانه‌ای که نفت ایرانول در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات «اسلاک وکس، ضد یخ، گریس، روغن‌پایه، روغن‌موتور دیزلی، روغن‌موتور بنزینی، روغن‌های صنعتی، روغن‌های فرآیندی (اکسترکت) و ...» در بازار‌های داخلی و صادراتی بود.

مقدار فروش نوسانی شرانل+بورس نیوز

"شرانل" میزان درآمدی که از فروش این محصولات در این دوره به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش پیدا یافت، همچنین درآمدی که طی ۷ ماه گذشته به ثبت رسید در مقایسه با سال گذشته ۷۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که این شرکت روانکار در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «روغن‌موتور دیزلی» در بازار داخل کشور با ۱۶۲ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز ۳۳ میلیون و ۲۸۹ هزارتومان در ازای هر مترمکعب بود، در بازار صادراتی نیز درآمدزاترین محصول متعلق به «اسلاک وکس» با ۸۰ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش محصولات "شرانل" تا مهرماه

شرکت نفت ایرانول در دوره ماهانه مقدار فروش محصولات خود را هفتمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی را برابر با ۴۶ هزار و ۹۶۸ مترمکعب شناسایی کرد که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش فروش ماهانه داشت، این روانکار طی ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی ۳۶۱ مترمکعب فروش را به ثبت رساند.

مقدار فروش نوسانی شرانل+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش ماهانه را محصول «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۷ هزار و ۲۷۳ مترمکعب به خود اختصاص داد که در بازار داخلی به فروش رفته و نرخ فروش این محصول ۱۲ میلیون و ۲۸۹ هزارتومان در ازای هر مترمکعب بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر