بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
مهرماه پایانی بر روند درامدزایی سایپا دیزل بود؛

لغزش درآمد "خکاوه" در ایستگاه مهرماه

لغزش درآمد
میزان درآمدی که سایپادیزل در مهرماه از فروش خودرو‌های سنگین خود به ثبت رساند با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود.
کد خبر : ۲۶۴۴۳۷

لغزش درآمد خکاوه در ایستگاه مهرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سایپادیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع میزان درآمدی که از فرش خودرو‌های سنگین خود به دست آورد برابر با مبلغ ۲۶۵ میلیارد تومان بود، "خکاوه" از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درآمد‌های عملیاتی خود را بالغ‌بر یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

میزان درآمدزایی که این خودروساز تاکنون از خود بر جای گذاشته مربوط به فعالیت آن در بازار داخل کشور بوده و در بازار صادراتی حضور نداشت، محصولاتی که در این به فروش رسید شامل کامیون کشنده KX ۴۸۰ (۴*۲)، کامیونت فوتون ۸.۵ تن، کامیونت فوتون ۶ تن بدون خواب و کامیونت فوتون ۶ تن خواب‌دار بود.

لغزش درآمد خکاوه در ایستگاه مهرماه+بورس نیوز

میزان سرمایه سایپادیزل در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۲۶۳ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، همچنین گفتنی است که میزان درآمد ماهانه خکاوه در مهرماه نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲۶ درصد بالاتر بود.

درآمد‌های عملیاتی "خکاوه" تا مهرماه ۱۴۰۱

میزان درآمدی که سایپادیزل در مهرماه از فروش خودرو‌های سنگین خود به ثبت رساند با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره ماهانه روند صعودی ۴ ماهه گذشته آن نیز قطع شد، همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت در پایان مهرماه سال جاری با افزایش ۱۸۹ درصدی همراه بود.

لغزش درآمد خکاوه در ایستگاه مهرماه+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که خکاوه در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش کامیون کشنده ۴۸۰ FX با مبلغ ۱۹۱ میلیارد تومان بود و این محصول در بازار داخل کشور با نرخ ۳ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومانی مورد معامله قرار گرفت.

محصول درآمدزای دیگر سایپادیزل در مهرماه در اختیار کامیونت فوتون ۸.۵ تن با ۴۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۳۲ درصدی را به دنبال داشت.

مقدار فروش محصولات خکاوه

شرکت سایپادیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه مقدار فروش محصولات تولیدی را خود را برابر با ۱۳۰ دستگاه ارائه کرد که نسبت به ماه گذشته شاهد ۴۳ درصد کاهش فروش بود و این ریزش پس از افزایش فروش ۲۶۹ درصدی در شهریورماه بود، "خکاوه" از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مجموع فروش محصولات خود را ۸۴۲ دستگاه به ثبت رساند.



لغزش درآمد خکاوه در ایستگاه مهرماه+بورس نیوزپرفروش‌ترین محصول سایپادیزل در مهرماه به کامیون کشنده ۴۸۰ FX با ۶۱ دستگاه تعلق گرفت، همان‌طور که گفته شد نرخ فروش این محصول در هفتمین ماه از سال مالی برابر با ۳ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان به ثبت رسید و همچنین گفتنی است که در نرخ این محصول دچار تغییر عمده‌ای نشد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تطبیق اساسنامه
با اعلام شرکت سایپادیزل؛

تطبیق اساسنامه "خکاوه" در مجمع

رشد قیمت‌های غیرمنصفانه به داد
کاهش فروش و بازگشت قیمت به ۱۴ ماه قبل!

رشد قیمت‌های غیرمنصفانه به داد "خکاوه " نرسید

آیا خرید سهام شرکت‌های خودرو سازی در چنین شرایطی توجیه دارد؟

"خکاوه" و ثبت عملکردی نگران‌کننده در شهریور

ارسال نظر