بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
محمدرضا طریقی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد؛

معرفی گروه های مستعد رشد تا پایان سال

معرفی گروه های مستعد رشد تا پایان سال
در حالی که پیش‌بینی روند بازار سهام در بازه‌‌ی بلند مدت دشوار است اما برخی نظرات خود را با صراحت بیان می‌کنند. در این بین عده ای بر متعادل بودن بازار باور دارند و بعضی هم معتقدند که بورس روند رو به رشدی را تجربه می‌کند و صعودی می‌شود.
کد خبر : ۲۶۴۴۳۸

نقشه بازار تا پایان سال سبز است

بورس نیوز: 

محمدرضا طریقی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز بیان کرد: فارغ از مباحث سیاسی و اجتماعی که کشور را درگیر کرده، ارزنده‌ترین مقصد برای سرمایه‌گذاری بازار سهام است. بازار سهام چند روزی در محدوده فعلی باقی می‌ماند، باید در نظر داشت که عبور از شاخص یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد برای شاخص کل دشوار است البته باید گفت بازار از دیده سرمایه‌گذاری ارزندگی دارد. بازار سهام در شرایط فعلی از نظر ارزندگی اقتصادی مناسب برای سرمایه‌گذاری است و اگر ابهامات سیاسی و اجتماعی مرتفع شود، وضعیت مطلوب‌تری را نیز فراهم می‌سازد.


قطعنامه چندان تهدیدی برای کشور به حساب نمی‌آید


وی با اشاره قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تشریح کرد: قطعنامه های مانند این، ریسک بزرگی برای بازار سهام تلقی می‌شود، اگر مصوبه فعلی همانند مصوبه های قبلی بود ، چندان قابل توجه نبود ولی در صورتی که تحریمی بر علیه ایران وضع شود شرایط متفاوت خواهد شد. اگر مقاصد فروش نفت از بین برود ریسک بزرگی متحمل کشور می‌شود، باید دید قطعنامه از کدام نهاد بین‌المللی صادر می‌شود البته این موضوع هم نوعی ابزار فشار علیه ایران است.


معرفی گروه های متسعد رشد تا پایان سال


طریقی در پایان به بورس نیوز گفت: معتقدم که کلیت بازار تا پایان سال مثبت خواهد بود ، با وجود شاخصه‌های منفی و احتمال بالای روند منفی ، باز هم امیدوارم هستم که بازار سهام مثبت خواهد شد. در این بین صنایع دلاری کوچک می‌توانند مورد استقبال قرار بگیرند و مستعد رشد و پیشتازی تا پایان سال هستند. می‌توان شرکت‌های معدنی کوچک، کاشی، سرامیک و بعضی از خودرویی‌ها را هم به عنوان گروه‌های که مستعد رشد هستند معرفی کرد.

 

پایان مطلب/

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بازار سهام به تعادل می‌رسد؟
احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سرمایه پاسخ داد؛

بازار سهام به تعادل می‌رسد؟

۲ عاملی که بازار را قرمزپوش کرد/ ۲ گروه مناسب سرمایه گذاری
احسان خاتونی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

۲ عاملی که بازار را قرمزپوش کرد/ ۲ گروه مناسب سرمایه گذاری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
...... محمد رضا طریقی ..تو دلال هستی نه کار شناس از کی تا حالا خودرو دلاری شده ....