بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی گفت:

دو ایرلاین بزرگ کشور جزو بدهکارترین ایرلاین‌ها

مجموع بدهی‌های شرکت فرودگاه‌ها حدود ۲هزار میلیارد تومان است که دو ایرلاین ماهان و ایران ایر جزو بدهکارترین ایرلاین‌ها هستند.
کد خبر : ۲۶۴۴۶۱

دو ایرلاین بزرگ کشور جزو بدهکارترین ایرلاین‌ها

بورس نیوز: سعید چلندری، سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی اظهار کرد: مجموع بدهی‌های شرکت فرودگاه‌ها حدود ۲هزار میلیارد تومان است که دو ایرلاین ماهان و ایران ایر جزو بدهکارترین ایرلاین‌ها هستند، با شرکت هواپیمایی ماهان در حال رایزنی برای پرداخت مطالبات خود هستیم.  

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی در‌خصوص تعداد پرواز‌های فرودگاه گفت: با توجه به آنکه در فصل کاهش مسافر هستیم، روزانه حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ پرواز داریم و در کم‌ترین زمان پروازی هستیم. اما آمار ۷ ماهه حاکی از آن است که نسبت به سال گدشته ۵۸ درصد افزایش پرواز و از لحاظ تعداد مسافر هم رشد ۸۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

وی افزود: امسال پیش بینی می‌شود تعداد مسافرای این فرودگاه به ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون برسد و در بخش باری هم شاهد رشد ۲۸ درصدی باشیم.  

چلندری بیان کرد: استانبول، نجف و استانبول یک میلیون ۳۳۶ هزار نفر، همچنین نجف ودبی بیشترین شهر‌های جابه جایی از نظر مقصدی و استانبول با یک میلیون و ۳۳۶ هزار مسافر رتبه نخست را دارد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به ۵۰ مقصد و ۲۸ کشور پرواز دارد که در مقایسه با سایر مناطق آزاد دارای بیشترین فرودگاه مسافری خارج کشور است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر