بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مرابحه، عنوان بیشترین درآمدزایی بانک سینا را به نام زد؛

رشد ۵۱ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وسینا"/ بانک سینا رکورد درآمدزایی را جابه‌جا کرد

رشد ۵۱ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی
بانک سینا در پایان آبان ماه شاهد تراز مثبت ۴۸ درصدی بود.
کد خبر : ۲۶۴۶۹۶

رشد ۵۱ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی وسینا+بورس نیوز

بورس نیوز:

بانک سینا در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت به میزان درآمد ۶۰۷ میلیارد تومانی دست‌یافت، این درآمد حاصل‌شده از بخش تسهیلات اعطایی بود و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مجموع درآمد تجمیعی از تسهیلات اعطایی ۴ هزار و ۹۷ میلیارد تومان به ثبت رسید.

بانک سینا در آبان ماه سال جاری مبلغی که بابت سود سپرده‌گذاری به مشتریان خود پرداخت کرد برابر با ۴۰۹ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع پرداختی‌های وسینا به ۳ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان رسید.

تسهیلات اعطایی طی دوره وسینا در پایان آبان ماه سال جاری ۷ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان به ثبت رسید که نسبت به تسهیلات وصولی ۸ درصد بالاتر بود، گفتنی است که این بانک میزان سرمایه ثبت‌شده خود را در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی ۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد تسهیلات اعطایی "وسینا"

درآمدی ماهانه‌ای بانک سینا در هشتمین ماه از سال جاری در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۴۰۳ میلیارد تومان درآمد از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد رشد ۵۱ درصدی را در این دوره ماهانه به ثبت رساند، همچنین درآمد تسهیلات اعطایی وسینا نسبت به ماه آبان ماه سال گذشته افزایش ۲۸۵ درصدی را شاهد بود.

رشد ۵۱ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی وسینا+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که بانک سینا در پایان آبان ماه سال جاری از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد برابر با ۴ هزار و ۹۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرد، همچنین بانک سینا در آبان ماه موفق به تراز مثبت ۴۸ درصدی دست‌یافت.

مجموع درآمد‌های محقق‌شده بانک سینا در پایان آبان ماه برابر با ۷۷۶ میلیارد تومان بود، بیشترین میزان درآمدی که دراین‌بین شناسایی شد مربوط به تسهیلات اعطایی بود که در آبان ماه سال جاری عملکرد مثبتی از خود را بر جای گذاشت و رکورد درآمدزایی خود از تسهیلات اعطایی را در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ بهبود بخشید، درآمد‌های محقق‌شده "وسینا" در آبان ماه نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد رشد را به همراه داشت.

بیشترین درآمدزایی صورت گرفته توسط بانک سینا در آبان ماه سال جاری مربوط به بخش مرابحه با ۴۵۲ میلیارد تومان بود که ۷۴ درصد از درآمد تسهیلات اعطایی در این دوره را تشکیل می‌داد، بخش درآمدزای دیگر وسینا در اختیار مشارکت مدنی با ۴۳ میلیارد تومان بود.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وسینا"

همان‌گونه که گفته شد میزان پرداختی "وسینا" جهت سود سپرده‌های مشتریان در آبان ماه سال جاری ۴۰۹ میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با ماه گذشته ۲ درصد افزایش را به همراه داشت، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی برابر با ۳ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر