بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تپسی با درآمد ۵۵ میلیارد تومانی در آبان ماه به اوج رسید؛

ادامه دار بودن رکوردزنی‌های "تپسی"/ درآمدهای "تپسی" از درآمدهای سال گذشته سبقت گرفت

ادامه دار بودن رکوردزنی‌های
مجموع درآمد تجمیعی که تاکنون از سوی تپسی به ثبت رسیده به پوشش ۱۳۳ درصدی از درآمد تجمیعی در ۱۲ ماهه سال گذشته دست یافت.
کد خبر : ۲۶۴۷۱۲

ادامه دار بودن رکوردزنی‌های تپسی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند مبلغی برابر با ۵۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه مجموع درآمد‌های خود را ۳۵۳ میلیارد تومان به ثبت رساند.

"تپسی" در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت استارت‌اپی در این دوره ۸ ماهه به میانگین درآمدی ۳۹ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

رکورد درآمد‌های "تپسی" در آبان ماه جابه‌جا شد

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۳۴ درصدی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۴۱ میلیارد تومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۵۵ میلیارد تومانی رسید.

"تپسی" در آبان ماه پس از یک ماه ریزش درآمد‌ها به روند صعودی خود بازگشت، این شرکت میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۴۸ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که "تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافت.

ادامه دار بودن رکوردزنی‌های تپسی+بورس نیوز

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در آبان ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۵۳ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به آبان ماه سال مالی گذشته رشد ۱۴۷ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف، سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی نزدیک به ۲ میلیارد تومان را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد، مجموع درآمد تجمیعی که تاکنون از سوی تپسی به ثبت رسیده به پوشش ۱۳۳ درصدی از درآمد تجمیعی در ۱۲ ماهه سال گذشته دست یافت.

ادامه دار بودن رکوردزنی‌های

"تپسی" در ۳ ماه نخست سال جاری به میزان درآمد ۱۰۳ میلیارد تومانی رسید و در ۳ ماه دوم نیز با افزایش ۵۰ میلیارد تومانی نسبت به ۳ ماه نخست به درآمد ۱۵۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، همچنین لازم به ذکر است که این رکت استارت‌اپی در ۳ ماه سوم سال جاری (تا پایان آبان ماه) نزدیک به ۹۷ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

یک شرکت دانش بنیان در مسیر بازار سهام/ عرضه اولیه "تپسی" در کلاس جهانی

پذیره نویسی
پذیره نویسی سهام تپسی به مدت یک ماه اداری؛

پذیره نویسی "تپسی" از دوشنبه ۱۸ مهرماه

ارسال نظر