بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
پیشگیری از فرار مالیاتی یکی از نقاط کلیدی اقتصاد
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون هدف اصلی ما پرداختن به موضوع پیشگیری از فرار مالیاتی بعنوان یکی از نقاط کلیدی اقتصاد کشور است.
کد خبر : ۲۶۴۷۲۲

پیشگیری از فرار مالیاتی یکی از نقاط کلیدی اقتصاد

بورس نیوز: داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: توفیق ما در وصول مالیات منصفانه و بدون تبعیض و همچنین ایجاد عدالت مالیاتی، با همدلی و همراهی همه آحاد مردم جامعه امکان پذیر است و برای این هدف باید تا حد امکان مردم را با نظام مالیاتی همراه ساخت.
 
وی افزود: تا جامعه، مطالبه جدی درخصوص رفع برخی مشکلات و موانع پیش روی وصول مالیات مثل فرار مالیاتی، معافیت‌های مالیاتی غیرهدفمند و... نداشته باشد، سازمان امور مالیاتی هم در وصول مالیات موفقیت مطلوب نخواهد یافت.
 
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: این موضوع که در وضعیت اقتصادی جاری کشور، چه مسایلی در اولویت است و چگونه بین این مساله‌ها اولویت گذاری کرده و بر اساس این اولویت‌ها تولید محتوا انجام دهیم و بر اساس آن‌ها به هدف گذاری‌هایی که به نفع مردم و آینده فرزندان مان هست برسیم، از اهداف راهبردی و اساسی ما در سازمان امور مالیاتی کشور است.
 
معاون وزیر اقتصاد افزود: بر همین اساس، اکنون هدف اصلی ما پرداختن به موضوع پیشگیری از فرار مالیاتی بعنوان یکی از نقاط کلیدی اقتصاد کشور است که اگر به این مساله به درستی عمل شود و در این زمینه فرهنگ‏سازی و اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد، می‌توان این مساله را به یک مطالبه عمومی جامعه تبدیل نموده و به آن هدف نهایی که کمک به بهبود معیشت مردم و وضعیت اقتصادی جامعه است، دست یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سامانه مودیان؛ مبنای مراودات مالیاتی
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت:

سامانه مودیان؛ مبنای مراودات مالیاتی

رسیدگی ویژه به پرونده های بزرگ مالیاتی
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت:

رسیدگی ویژه به پرونده های بزرگ مالیاتی

ارسال نظر