بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
آب شدن تمام شمش‌های کالایی
شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه محصولاتی که به فروش رساند مربوط به حضور این شرکت فولادی در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، مقدار فروش داخلی محصولات برابر با ۱۴۶ هزار و ۹۳۰ تن است.
کد خبر : ۲۶۵۰۵۱

بورس نیوز:


شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود در این دوره ماهانه را برابر با ۲۵۰ هزار و ۲۵۹ تن به اطلاع سهامداران رساند، همچنین "ذوب" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مقدار فروش خود در این دوره ۸ ماهه را برابر با یک‌میلیون و ۷۴۸ هزارتن به ثبت رساند.

آب شدن تمام شمش‌های کالایی


شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه محصولاتی که به فروش رساند مربوط به حضور این شرکت فولادی در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین مقدار فروش متعلق به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۴۶ هزار و ۹۳۰ تن بوده است.

آب شدن تمام شمش‌های کالایی


ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه از فروش ۲۵۰ هزار و ۲۵۹ تنی محصولات تولیدی خود به درآمدی نزدیک به ۳ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان رسید و همچنین از مقدار فروش یک‌میلیون و ۷۴۸ تنی در دوره ۸ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری به درآمد تجمیعی ۲۸ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان رسید.

میانگین مقدار فروش محصولات ”ذوب" در ۸ ماه سپری‌‎شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۱۹ هزارتن است. مقدار فروش محصولات در بازار صادراتی در این دوره ۷۷۹ هزارتن اطلاع‌رسانی شد که درآمدزایی ۱۱ هزار و ۸۰ میلیارد تومانی را برای ذوب‌آهن اصفهان به ارمغان آورد، میزان درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در این بازار نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد.

آب شدن تمام شمش‌های کالایی


پرفروش‌ترین محصول ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه که مورد تقاضای خریداران قرار گرفت مربوط به «تیرآهن» با ۹۶ هزار و ۲۱۲ تن بود که ۳۸ درصد از مقدار فروش ماهانه را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داد، این شرکت فولادی از فروش شمش کالایی در بازار خارج از کشور ۹۹۶ میلیارد تومان درآمدزایی را برای "ذوب" به ارمغان آورد.

محصولاتی که "ذوب" در مهرماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی، ریل. سایر (نبشی، ناودانی و ...) بود که در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسیدند. همان‌طور که گفته شد تیرآهن و شمش کالایی بیشترین مقدار فروش را در بازار‌های داخلی و صادراتی به خود اختصاص داد.

آب شدن تمام شمش‌های کالایی

همان‌طور که گفته شد بیشترین مقدار فروش را شمش کالایی در بازار خارج از کشور به همراه داشت، نرخ فروش این محصول ۱۲ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، همچنین ۸ هزار و ۶۹۸ تن از محصول شمش کالایی در بازار داخل کشور به فروش رسید که درآمد ۱۱۸ میلیارد تومانی را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"ذوب" به میانگین مقدار فروش ۲۱۳ هزارتنی رسید؛

شمش کالایی پرفروش‌ترین محصول ذوب آهن

در پی مصوبه مجمع شرکت ذوب آهن اصفهان؛

"ذوب" هیات مدیره را تغییر داد

درآمد "ذوب" به ۳۱ میلیارد ریال رسید؛

کوره‌های داغ "ذوب" در بخش صادرات

ارسال نظر