بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کاهش ۱۰ تنی فروش "غفارس" در آبان ماه؛

ریزش درآمد بازار داخل کشور "غفارس"

ریزش درآمد بازار داخل کشور
"غفارس" در آبان ماه با کاهش درآمد ۹ درصدی همراه بود و این ریزش درآمدی مربوط به فعالیت در بازار داخل کشور است.
کد خبر : ۲۶۵۰۷۱

بورس نیوز:

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت آبان ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۱۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد، "غفارس" در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمد تجمیعی خود از فروش محصولات را بالغ‌بر یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

ریزش درآمد بازار داخل کشور غفارس+بورس نیوز

میزان درآمد عملیاتی که شیر پاستوریزه پگاه فارس در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات به دست آورد مربوط به حضور در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت لبنی متعلق به بازار داخل کشور بود.

روند درآمدزایی شیر پاستوریزه پگاه فارس

میزان درآمدی که "غفارس" از فروش محصولات در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد در مقایسه با مهرماه ۹ درصد (معادل ۱۷ میلیارد تومان) کاهش یافت، این ریزش درآمدی مربوط به فعالیت در بازار داخل کشور است که دچار ریزش درآمدی شده است.

همان‌گونه که گفته شد شیر پاستوریزه پگاه فارس از ابتدای سال مالی پایان آبان ماه به میزان درآمد یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان رسید که در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش پیداکرده است.

ریزش درآمد بازار داخل کشور غفارس+بورس نیوز

این شرکت لبنی توانست عمده‌ترین درآمد خود را از فروش «شیر» با ۵۲ میلیارد تومان ثبت کند، نرخ فروش این محصول در این دوره ۱۹ میلیون و ۱۷۳ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت. نرخ فروش شیر در آبان ماه نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش پیدا کرد.

دیگر محصول درآمدزای "غفارس" در آبان ماه متعلق به محصول «ماست» با ۲۷ میلیارد تومان بود نرخ فروش این کالا نیز در آبان ماه ۲۲ میلیون و ۵۶۸ هزارتومان به ثبت رسید، در این دوره بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات فروخته‌شده را «کره» با ۱۷۷ میلیون تومان در ازای هر تن در اختیار داشت.

مقدار فروش "غفارس" در آبان ماه ۱۴۰۱

این شرکت لبنی توانست ۵ هزار و ۶۶۲ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج کشور به فروش رساند. از سوی دیگر، فروش ماهانه "غفارس" در مقایسه با ماه گذشته تغییر چشمگیری را به همراه نداشت و شاهد ۱۰ تن کاهش بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور پر قدرت
وزن فروش این شیرفروش به ۴،۸۴۰ تنی رسید؛

حضور پر قدرت "شیر" در سبدکالایی بهمن "غفارس"

با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس؛

"غفارس" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

ارسال نظر