بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم آذرماه در بورس انرژی ایران در هفته گذشته، حدود ۳ برابر هفته پیش از آن بود.
کد خبر : ۲۶۵۰۸۱

معاملات بورس انرژی ۳ برابر افزایش یافت

بورس نیوز: ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم آذرماه ۲۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال بود و بدین ترتیب معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران در هفته گذشته، حدود ۳ برابر هفته پیش از آن بود.

حدود ۹۶ درصد معاملات هفته گذشته در بازار فیزیکی انجام شد و سهم معاملات تابلوی بازار فیزیکی فراورده‌های هیدروکربوری در هفته دوم آذرماه ۱۲۸ هزار و ۶۰۷ تن فراورده به ارزش ۲۲ هزار و ۴۳۴ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال بود.

سهم رینگ بین‌الملل از این معاملات ۱۶ هزار و ۷۰۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و سهم رینگ داخلی ۵ هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال بود. در این هفته به‌ترتیب فراورده‌های نفتای کامل، نفتای سبک و گازوئیل در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های نفتا، متانول و برش سنگین در رینگ داخلی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۴۷ هزار و ۷۵۸ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در این هفته بیش از ۸۳۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال بود. هزار و ۹۵۰ ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۰۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال، ۶ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۴ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال و ۱۸ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال نیز در هفته دوم آذرماه دادوستد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۰ هزار تن نفتای سبک صادراتی مهمان بورس انرژی
از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس عرضه می شود؛

۳۰ هزار تن نفتای سبک صادراتی مهمان بورس انرژی

ارسال نظر