بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
شمش ۹۹.۲۵/ ۱۰۰۰p بیشتریبن ارزش معامله را در اختیار داشت؛

تقاضای ۶.۷۵۰ تنی برای محصولات آلومینیوم المهدی

آلومینیوم المهدی از فروش محصولات شمش خود تا پایان تاریخ ۲۰ آذرماه به ازرش معامله‌ای بالغ‌بر ۲۶۲ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۶۵۱۴۱

بورس نیوز:

شرکت آلومینیوم المهدی از ابتدای آذرماه سال جاری تا پایان بیستم آذرماه محصول شمش را در گرید‌های مختلف به فروش رساند، محصولاتی که در این دوره کورد عرضه قرار داد شامل شمش ۹۹.۲۵/ ۱۰۰۰p، شمش ۹۸ – ۱۰۰۰p، شمش ۹۹.۱ – ۱۰۰۰p، شمش ۹۹.۵ – ۱۰۰۰p می‌شد.

شرکت آلومینیوم المهدی در ۲۰ روز گذشته محصولات خود را به ۲ صورت نقد و مچینیگ مورد معامله قرار داد، مقدار شمشی که آلومینیوم المهدی در گرید‌های مختلف مورد عرضه قرار داد برابر با ۵ هزار و ۱۰۰ تن بود، همچنین این شرکت در این بازه زمانی با تقاضای ۶ هزار و ۷۵۰ تنی برای فروش محصولات خود در رینگ معاملاتی بورس کالا روبه‌رو شد.

آلومینیوم المهدی از فروش محصولات شمش خود تا پایان تاریخ ۲۰ آذرماه به ازرش معامله‌ای بالغ‌بر ۲۶۲ میلیارد تومان رسید، بیشترین ارزش معامله‌ را در این دوره شمش ۹۹.۲۵/ ۱۰۰۰p بود با ۱۲۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

آمار معاملات آلومینیوم المهدی به تفکیک محصولات

شرکت آلومینیوم المهدی تا پایان ۲۰ آذرماه ۲ هزار و ۸۰۰ تن از محصول شمش ۹۹.۲۵/ ۱۰۰۰p را مورد عرضه قرار داد، با وجود تقاضای ۳ هزار و ۲۷۵ تنی برای محصول نام برده‌شده یک هزار ۷۰۰ تن از آن به فروش رسید، همان‌گونه که گفته شد میزان درآمد حاصل از فروش این محصول برابر با ۱۲۸ میلیارد تومان بود که عنوان درآمدزاترین محصول آلومینیوم المهدی را به خود اختصاص داد.

تقاضای ۶.۷۵۰ تنی برای محصولات آلومینیوم المهدی

مقدار عرضه محصول شمش ۹۸ – ۱۰۰۰p نیز در این دوره برابر با ۹۰۰ تن اعلام شد که ۶۰۰ تن از این محصول در معاملات بورس کالا به فروش رسید، میزان درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۴۳ میلیارد تومان بود، دیگر محصولات به فروش رفته آلومینیوم المهدی نیز شامل شمش ۹۹.۱ – ۱۰۰۰p با ۴۰۰ تن و شمش ۹۹.۵ – ۱۰۰۰p نیز با فروش ۸۰۰ تنی دیگر محصولات این شرکت را تشکیل دادند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیران «آلومینیوم المهدی» نیازمند ۲ نیسان آبی!
از خاطره تلخ اسفند ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱؛

مدیران «آلومینیوم المهدی» نیازمند ۲ نیسان آبی!

آیا مدیران «آلومینیوم المهدی» نیسان می‌خرند!
خاطره تلح زمستان ۱۴۰۰ برای این آلومینیومی تا ابد باقی می‌ماند؛

آیا مدیران «آلومینیوم المهدی» نیسان می‌خرند!

ارسال نظر