بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
درآمد آبان ماه تأمین سرمایه نوین نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد ریخت؛

کاهش ۹ درصدی سود سرمایه‌گذاری "تنوین"

کاهش ۹ درصدی سود سرمایه‌گذاری
درآمدی که "تنوین" در هشتمین ماه از سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۶۵۱۵۹

کاهش ۹ درصدی سود سرمایه‌گذاری تنوین+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از ارائه خدمات محقق‌شده کسب کرد برابر با مبلغ ۹۵ میلیارد تومان به ثبت رسید، میزان درآمد تجمیعی که "تنوین" از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری شناسایی کرد بالغ‌بر ۸۶۴ میلیارد تومان بود.

شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در این دوره از خود برجای گذاشت مربوط به تعهد پذیره نویسی، بازارگردانی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری بود.

میزان درآمدی که "تنوین" در هشتمین ماه از سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش را به دنبال داشت، همچنین در ماه گذشته ۴۵ میلیارد تومان درآمد داشت و اکنون به درآمد ۹۵ میلیارد تومانی رسید.

کاهش ۹ درصدی سود سرمایه‌گذاری تنوین+بورس نیوز

سود سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه نوین در آبان ماه سال جاری مبلغی برابر با ۷۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، میزان سود اعلام‌شده توسط این شرکت از سرمایه گذاری در اوراق بدهی، سرمایه گذاری در صندوق ها، فروش سهام و سپرده بانکی به دست آمد. میزان سود سپرد‌ه‌ای که توسط "تنوین" به ثبت رسید در مقایسه با ماه گذشته با ۹ درصد کاهش همراه بود.

کاهش ۹ درصدی سود سرمایه‌گذاری تنوین+بورس نیوز

شرکت تأمین سرمایه نوین در آبان ماه سال جاری، بیشترین درآمدزایی را از «تعهد پذیره نویسی» با مبلغ نزدیک به ۷۶ میلیارد تومان در اختیار داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری» با مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد و این بخش از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۷۸ میلیارد تومان رسیده است که در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد کاهش یافت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت تامین سرمایه نوین؛

"تنوین" ترکیب هیات مدیره را تغییر داد

با اعلام شرکت تامین سرمایه نوین؛

"تنوین" آماده پرداخت سود شد

صدای زنگ مجمع
در پی برگزاری مجمع شرکت تامین سرمایه نوین؛

صدای زنگ مجمع "تنوین" به گوش می رسد

ارسال نظر