بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
"جم پیلن" در ۳ ماه گذشته از مقدار فروش سال گذشته عقب ماند؛

ریزش ۴۶ درصدی درآمد "جم پیلن"

ریزش ۴۶ درصدی درآمد
مقدار فروش محصولات جم پیلن در آبان ماه نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۵۱۸۷

ریزش ۴۶ درصدی درآمد جم پیلن+بورس نیوز

بورس نیوز:

پلی پروپیلن جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۵۹۴ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در ۸ ماهه گذشته نیز میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده از فروش محصولات را برابر با ۵ هزار و ۹۷۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

ریزش ۴۶ درصدی درآمد جم پیلن+بورس نیوز

درآمد‌های "جم‌پیلن" در این دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز ۵ هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان در بازار داخلی، ۴۰ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان نیز در بازار صادراتی درآمدزایی کرد.

روند میزان درآمد "جم پیلن"

درآمد‌های پروپیلن جم از فروش محصولات «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت، پلی پروپیلن با بسته بندی جامبوبگ و ...» به دست آمد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۶ درصد کاهش را تجربه کرد و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز با کاهش درآمد روبه‌رو بود.

ریزش ۴۶ درصدی درآمد جم پیلن+بورس نیوز

میزان درآمد جم پیلن در مهرماه برابر با ۶۵۱ میلیارد تومان اعلام شد که حاصل از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود اما؛ "جم پیلن" در آبان ماه میزان درآمد خود را برابر با ۵۹۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که تنها در بازار داخل کشور محصولات خود را به فروش رسانده بود.

بیشترین درآمدی که "جم پیلن" در این دوره ماهانه از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به فروش «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۵۷۷ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در آبان ماه ۳۹ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات پلی پروپیلن جم

پلی پروپیلن جم در آبان ماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۱۵ هزار و ۲۰۸ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز به مقدار فروش ۱۶۳ هزار و ۵۷۲ تن به ثبت رساند، بیشترین مقدار فروش محصولات در ۸ ماه گذشته مربوط به «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۱۵۷ هزار و ۱۹۰ تن بود.

کاهش مقدار فروش ماهانه جم پیلن+بورس نیوز

همان‌گونه که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید مقدار فروش محصولات جم پیلن در آبان ماه نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش را تجربه کرد، همچنین در مقایسه با آبان ماه سال گذشته شاهد ریزش ۴۴ درصدی بود و برای سومین ماه متوالی از مقدار فروش سال گذشته خود جا مانده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر