بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در آذرماه؛

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی "ودی" نسبت به دوره مشابه

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
درآمدزایی "ودی" از فروش حق بیمه در آذرماه متعلق به بخش «درمان» بود که از این بخش توانست ۱۲۴ میلیارد تومان درآمد به دست آورد.
کد خبر : ۲۶۵۲۵۹

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی

بورس نیوز:

شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت نظر خود به درآمد ۲۶۴ میلیارد تومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که "ودی" در پایان آذر ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی

بیمه دی از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۵۹۵ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در آذرماه سال جاری از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۹۶۷ میلیارد تومان دست یافت.

روند درآمدزایی "ودی"

بیمه دی در نهمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۱۰۳ میلیارد تومان (۶۳ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در آذرماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، "ودی" در این دوره ۳۲۱ درصد افزایش را در پی داشت.

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آذرماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۱۲۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه طی این دوره ۴۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «ثالث-اجباری» با ملبغ ۷۲ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، "ودی" تا پایان آذرماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۳ هزار ۸۴۸ میلیارد تومانی برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اعلام کرد؛

تمدید فرصت افزایش سرمایه "کاوه" تا خردادماه

با اعلام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش؛

حسابرس افزایش سرمایه "کاوه" را تایید کرد

پیشنهاد افزایش سرمایه به مجمع
هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اعلام کرد؛

پیشنهاد افزایش سرمایه به مجمع "کاوه"

ارسال نظر