بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در بازدید از گل‌گهر:

اقدامات ارزشمند گل‌گهر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان و معاونین دادگستری استان و جمعی از مدیران ارشد حوزه قضایی از منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر بازدید و با مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار کرد.
کد خبر : ۲۶۵۳۰۲

اقدامات ارزشمند گل‌گهر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

بورس نیوز: رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان و معاونین دادگستری استان و جمعی از مدیران ارشد حوزه قضایی از منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر بازدید و با مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار کرد.

ایمان عتیقی، مدیرعامل گل‌گهر در این دیدار گفت: آرامش مدیران اقتصادی از این بابت مهم است که می‌توانند به مسائل اصلی و وظایف اقتصادی خود بپردازند.

وی افزود: حفظ تولید و تامین مواد فولادی کشور وظیفه‌ای است که امروز نظام برعهده مدیران اقتصادی این منطقه گذاشته است.

اقدامات ارزشمند گل‌گهر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

رییس کل دادگستری استان کرمان هم در این بازدید گفت: وقتی در مراکز صنعتی و معدنی استان و کشور قرار می‌گیریم و تلاش‌ها و زحمات فرزندان این نظام و کشور را می‌بینیم به این نتیجه می‌رسیم که فرصت تولید در کشور فراهم است و جای انتظارست که با همت این عزیزان اتفاقات بزرگی در کشور و استان بیفتد.

وی با تشکر از مدیرعامل گل‌گهر ادامه داد: جناب آقای عتیقی یک جوان بااستعداد، پرانرژی، متخصص و باانگیزه است که مجموعه بزرگی را در استان و کشور اداره می‌کند و امروز دیدیم که چه کار‌های بزرگ و ارزشمندی در این منطقه در حال انجام است که قابل تقدیر است.

اقدامات ارزشمند گل‌گهر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است

وی تاکید کرد: بایستی این ظرفیت‌ها و ذخایر را روز به روز شکوفاتر کرد و از آن‌ها استفاده صحیح و بهینه‌ای داشته باشیم که این خود شکرگزاری نعمت و خدمت به مردم است که در این مجموعه به خوبی دارد انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر