بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیر شرکت پلیمر آریاساسول اهدا شد.
کد خبر : ۲۶۵۳۵۶

اهدای تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد به آریاساسول

بورس نیوز: چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد کشوری و فعالان حوزه صنعت، معدن و اقتصاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.

گفتنی است، این اجلاس با هدف معرفی برترین‌های صنعت، کارآفرینی و اقتصاد و همچنین به اشتراک گذاشتن تجربیات و بومی‌سازی دانش موجود در کشور برگزار می‌گردد و تندیس این دوره، به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیر شرکت پلیمر آریاساسول اهدا شد.

در متن لوح تقدیر رتبه برگزیده چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد از سوی شورای سیاست‌گذاری این اجلاس آمده است: «در سال ۱۴۰۱ با بررسی و ارزیابی‌های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبرد‌های توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال به عنوان چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد شناخته و معرفی می‌گردید.
امیدواریم با توکل به خداوند منان و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) بتوانیم در راستای آبادانی ایران اسلامی گام‌های موثری برداریم.»

قابل ذکر است، آریاساسول با بیش از ۲۵۰۰ نیروی کار شاغل در اقتصاد ایران بالاترین رتبه اعتباری بلند مدت را داراست و در سال جاری، برگزیده جایزه ملی هاتف، برگزیده همایش رضایتمندی مشتری و نشان عالی مدیر سال بوده، همچنین تندیس و نشان سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت را نیز از آن خود کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر