بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
افزایش تسهیلات اعطایی بانک صادرانی نسبت به تسهیلات وصولی؛

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش "وبصادر" نام گرفت

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش
تسهیلات اعطایی به ثبت رسیده "وبصادر" در هشتمین ماه از سال جاری ۳۶ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان بود که نسبت به تسهیلات وصولی بیشتر بود.
کد خبر : ۲۶۵۳۸۹

بورس نیوز:

بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌های به دست آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۲ هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۲۶ هزار میلیارد تومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

میزان سرمایه‌ای که "وبصادر" تا پایان آبان ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۲ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های "وبصادر" از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که وبصادر در آبان ماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با دوره ماه سال گذشته ۵ درصد کاهش را به همراه داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش وبصادر+بورس نیوز

بانک صادرات تا پایان آبان ماه سال جاری بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت در مردادماه ۱۴۰۱ با درآمد ۴ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومانی بود. عمده‌ترین درآمد "وبصادر" در آبان ماه متعلق به «مرابحه» و «خرید دین» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام برده برابر با یک هزار و ۲۲۳ میلیارد تومان و ۵۹۷ میلیارد تومان بود.

درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۴۳ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آبان ماه را به خود اختصاص داد، «خرید دین» نیز ۲۱ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت. تسهیلات اعطایی به ثبت رسیده "وبصادر" در هشتمین ماه از سال جاری ۳۶ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان بود که نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره ۲۶ درصد بیشتر بود.

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش

همان‌گونه که گفته شد بانک صادرات در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون توانست به درآمد تجمیعی ۲۶ هزار میلیارد تومانی رسید، بیشترین درآمد به ثبت رسیده در این دوره متعلق به بخش مرابحه با ۱۰ هزار میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهام «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات» برای سرمایه‌گذاری بلندمدت چقدر ارزنده است؟

"وسپهر" زیر ذره‌بین

با اعلام بانک صادرات؛

"وبصادر" در مجمع تصمیم می گیرد

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۱۱ اردیبهشت؛

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ

ارسال نظر