بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
فعالیت‌های اکتشافی مس همراه با رشد ۵ درصدی
مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه گفت: در مجموع همه فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس تا پایان خرداد امسال از رشد قابل قبولی نسبت به برنامه برخوردار شده است.
کد خبر : ۲۶۵۵۱۷

فعالیت‌های اکتشافی مس همراه با رشد ۵ درصدی

بورس نیوز: بابک بابایی، مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه اظهار کرد: در مجموع بررسی عملکرد حوزه اکتشافات در این مدت، نشان‌دهنده رشد ۲۳ درصدی در فعالیت‌های اکتشافی زیرسطحی و رشد کلی ۵ درصدی در مجموع فعالیت‌های سطحی و زیرسطحی است.
 
وی افزود: در بخش اکتشافات زیرسطحی در سه ماهه نخست امسال، امور اکتشافات شرکت مس در کل کشور ۸۵۶۷ متر حفاری انجام داد که از این میزان حفاری ۷۱۴۸ متر سهم استان کرمان در مناطق میدوک، سرچشمه، دره‌زار و دره‌آلو و ۱۴۱۹ متر سهم استان آذربایجان شرقی در منطقه سونگون است.
 
بابایی با اشاره به اینکه تحلیل نمونه‌ها در مناطق حفاری‌شده یکی دیگر از اقدامات مهم حوزه اکتشافات است ادامه داد: در سه‌ماهه نخست امسال در کل ۶ هزار و ۱۱۲ تحلیل نمونه انجام شده است که از این مقدار ۴۸۲۱ نمونه در استان‌های مرکزی و جنوبی و ۱۲۹۱ نمونه در استان‌های شمالی و شمال غرب بوده است.
 
وی درخصوص سایر اقدامات در این مناطق بیان کرد: همچنین تا پایان خرداد امسال، مطالعات زمین‌شناسی و آلتراسیون، ژئوفیزیک و ژئوشیمی و ارزیابی ذخیره مطابق برنامه انجام شده و گزارش کامل آن‌ها نیز دریافت شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر