بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت:تا پایان سال بیش از ۸۰ درصد استان‌ها قفسه بندی را تکمیل می‌کنیم و گام بعدی بر عهده مدیران استانی است.
کد خبر : ۲۶۵۶۱۶

ساماندهی ۸۰ درصد انبارهای اموال تملیکی تا پایان سال

بورس نیوز: سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: اتفاقات مثبتی در یک سال گذشته بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم در بخش اموال تملیکی اتفاق رخ داده که مورد توجه بوده و همه در جریان هستند.

وی ادامه داد: با اینکه در یکسال گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم، یعنی هنوز ۶۰ تا ۷۰ درصد کار پیش نرفته و باید بیشتر برای این بخش تلاش کنیم.

این مقام مسئول در وزارت اقتصاد بیان کرد: آقای رییس جمهور برای این سازمان سه برنامه را ابلاغ کرد، اول لایحه‌ای است که تا یکی - دو روز آینده به صورت دوفوریتی با عنوان اصلاح تاسیس سازمان اموال تملیکی نهایی شده و به مجلس ارسال شود و در صورت تصویب باید منتظر اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: وظیفه دیگری که رییس جمهوری به ما محول کرده اند، یعنی تعیین تکلیف و ساماندهی انبار‌ها در استان ها، ۱۶هزار متر قفسه بندی را در انبار‌ها گسترش دادیم و به زودی نیز تا پایان سال بیش از ۸۰ درصد استان‌ها قفسه بندی را تکمیل می‌کنیم و گام بعدی بر عهده مدیران استانی است.

اجتهادی افزود: موضوع بعدی بحث شناسه کالا‌ها و کد رهگیری یا ساماندهی کالا‌ها است که باید با جدیت پیگیری شود.  

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برنامه‌ای در خصوص اجرای دقیق احصای کالا‌ها تدوین شده که از سوی معاونت بهره بردای و فروش در حال مدیریت است که باید به درستی و کامل اجرا شود. همچنین قرار است این برنامه به همه استان‌ها و مدیران و استاندار‌ها ودستگاه‌های مرتبط نیز ارسال شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر