بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
تخت گاز " خاور " در کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص؛

بالاترین میزان درآمدی " خاور " از ابتدای سال جاری

بالاترین میزان درآمدی
درآمد ماهانه‌ای که "خاور" در آذرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۸ ماه گذشته ۱۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۵۶۲۹

بالاترین میزان درآمدی

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه سال جاری نشان داد که به روند رو به رشد درآمدزایی خود بازگشته است. این خودروساز ماشین سنگین از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"خاور" از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۲۴ هزار و ۵۶ میلیارد تومانی برسد.

بالاترین میزان درآمد

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو دیزل در نهمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت دیزلی از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد تجمیعی که به ثبت رساند تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده ایران‌خودرو دیزل در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۸ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که "خاور" در آذر ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۸ ماه گذشته ۱۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.

روند درآمدزایی " خاور"

درآمد ماهانه‌ای که شرکت ایران‌خودرو دیزل در نهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۴ هزار و ۶۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۲۳ درصد افزایش (نزدیک به یک هزار میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۲۰ درصد رشد را تجربه کرد.

بالاترین میزان درآمد

درآمد تجمیعی که خاور از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۳۷ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "خاور" در آذر ماه از خود منتشر کرد بیان‌گر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای کامیون سنگین بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش کامیون سنگین کسب کرد ۷۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

همان‌طور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی خاور از فروش کامیون سنگین بود، "خاور" نرخ فروش این محصول را برابر با ۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ نسبت به ماه گذشته رشد ۲ درصدی را به دنبال داشت.

بالاترین میزان درآمد

محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو دیزل به فروش رسید عبارت است از ون و پیکاپ، اتوبوس و قطعات که دراین‌بین «اتوبوس» با کسب درآمد ۶۸۲ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

مجموع درآمد تجمیعی ایران‌خودرو دیزل در ۹ ماه سپری‌شده از سال مالی به مبلغ ۲۴ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسید، این درآمد شناسایی‌شده ۲۱۷ درصد از درآمد تجمیعی این شرکت دیزلی را در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته پوشش داد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش
مینی بوس به چرخه تولید ایران‌خودرو دیزل بازگشت؛

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش "خاور"

تخته گاز
ایران خودرو دیزل با درآمدهای خود می‌تازد؛

تخته گاز "خاور" در سودآوری!

ورود قطعات بی‌کیفیت به خطوط تولید ایران‌خودرو ممنوع است
قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران‌خودرو؛

ورود قطعات بی‌کیفیت به خطوط تولید ایران‌خودرو ممنوع است

ارسال نظر