بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
بیش از ۷۰ درصد درآمدزایی "آریا" در اختیار بازار خارجی؛

شرکت آریا ساسول موفق در امر صادرات

شرکت آریا ساسول موفق در امر صادرات
مجموع درآمد تجمیعی شرکت پلیمر آریا ساسول در ۹ ماه سپری‌شده از سال مالی به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۲ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۶۵۶۴۷

شرکت پلیمر آریا ساسول موفق در امر صادرات

بورس نیوز:


شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه سال جاری نشان داد که روند رو به رشد خود را اغاز کرده است. این شرکت پلیمری از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۸۳۶ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"آریا" از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۲۰ هزار و ۳۲ میلیارد تومانی برسد.

شرکت پلیمر آریا ساسول موفق در امر صادرات

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در نهمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و صادراتی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده پلیمر آریا ساسول در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با یک هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان بود.

روند درآمدزایی " آریا "

درآمد ماهانه‌ای که شرکت پلیمر آریا ساسول در نهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که یک هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۱۴ درصد افزایش (نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد.

شرکت پلیمر آریا ساسول موفق در امر صادرات

درآمد تجمیعی که "آریا" از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات داخلی و صادراتی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "آریا" در آذر ماه از خود منتشر کرد بیان‌گر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان در بازار داخل برای «اتیلن» بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۱۵۸ میلیارد تومانی دست‌یافت، اما درآمدزا‌ترین محصول بازار داخل «پلی اتیلن سبک» با میزان درآمد ۲۰۹ میلیارد تومان بود و بیشترین تقاضای مشتریان در بازار خارج از کشور برای «پلی اتیلن سبک» بود که از فروش این محصول به درآمدزایی ۶۱۷ میلیارد تومانی دست‌یافت.

همان‌طور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی "آریا" از فروش پلی اتیلن سبک بود، "آریا" نرخ فروش این محصول را در بازار داخل برابر با ۲۶ میلیون تومان و در بازار خارج برابر با ۲۸ میلیون تومان به ازای هر تن اعلام کرد و همچنین نرخ داخلی این محصول نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است.

شرکت پلیمر آریا ساسول موفق در امر صادرات

محصولات دیگری که توسط شرکت پلیمر آریا ساسول به فروش رسید عبارت است از سی تری پلاس داخلی، اتیلن و پلی اتیلن متوسط و سنگین که دراین‌بین در بازار داخل «سی تری پلاس» با کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت و در بازار خارجی «پلی اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» با کسب درآمد ۴۳۲ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر