بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
باشگاه مشتریان بانک تجارت با جشنواره به استقبال زمستان رفت
باشگاه مشتریان بانک تجارت در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ جشنواره زمستانی را برای اعضای این باشگاه برگزار می‌کند.
کد خبر : ۲۶۵۷۶۱

باشگاه مشتریان بانک تجارت با جشنواره به استقبال زمستان رفت

بورس نیوز: باشگاه مشتریان این بانک در این جشنواره که با شعار " به پاس همراهی شما، به وقت قدردانی ما" از اول دی ماه تا ۲۹ اسفند امسال برگزار می‌شود، جوایز ارزنده‌ای را برای اعضای باشگاه در نظرگرفته که این جوایز کمک هزینه ۳ میلیارد ریالی خرید خودرو، ده‌ها گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی را شامل می‌شود. همچنین در این جشنواره فرصت برای تمامی شرکت کنندگان مهیاست که با کسب ۱۰۰۰ امتیاز در طول مدت جشنواره و بدون نیاز به قرعه کشی، از اعتبار ماهانه bnpl یکصد میلیون ریالی بانک تجارت بهره‌مند شوند.

در این جشنواره دعوت از دوستان (به ازای هر نفر) ۱۰۰ امتیاز، نصب همراه‌بانک تجارت (یکبار برای هر فرد) ۱۰۰ امتیاز، نصب اپلیکیشن باجت (یکبار برای هر فرد) ۱۰۰ امتیاز، میانگین موجودی حساب (به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در ماه به استثنای حساب بلند مدت) ۴۰ امتیاز، ورود به سایت باشگاه (هر ماه یکبار) ۴۰ امتیاز، تراکنش از همراه‌بانک (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) ۲ امتیاز و هر تراکنش با کارت تجارت (کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض) ۱ امتیاز برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره به همراه خواهد داشت.

مشتریان بانک تجارت برای عضویت در باشگاه مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جشنواره زمستانی ۱۴۰۱ این باشگاه می‌توانند به نشانی https://www.tejaratbank.ir/TejaratFestival مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر