بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد موفق شد؛

لاستیک‌های " پیزد " در جاده صاف درآمدزایی

لاستیک‌های
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در آذرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۲۲۱ میلیارد تومان بود که در مقایسه با آذرماه سال گذشته ۵۲ درصد رشد درآمد داشته است.
کد خبر : ۲۶۵۹۴۰

لاستیک‌های

بورس نیوز:

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آذرماه به اطلاع سهامداران خود رساند، در این دوره به درآمد عملیاتی ۲۲۱ میلیارد تومان رسید که حاصل از فروش محصولات در بازار داخل و خارج بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت تایر ساز در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون یک هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان شناسایی شد.

لاستیک‌های

"پیزد" میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد، ۲۰۴ میلیارد تومان است. این شرکت در روند صعودی آرام، قرار گرفته است و در آذرماه همانند ماه گذشته عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است.

روند درآمدزایی " پیزد "

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در آذرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۲۲۱ میلیارد تومان بود که در مقایسه با میانگین درآمدی که در ۸ ماه گذشته به دست آورده بود ۱۰ درصد رشد داشت و همچنین در مقایسه با آذرماه سال گذشته ۵۲ درصد رشد درآمد داشته است.

لاستیک‌های

"پیزد" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۱) تا پایان آذرماه، میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات در بازار داخل و خارج و ارائه خدمات به دست آورد را برابر با یک هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشت.

تفکیک درآمدزایی " پیزد "

مجتمع صنایع لاستیک یزد در آذرماه ۳ گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در آذرماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با ۱۴۰ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور ۷۸ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

لاستیک‌های

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در آذرماه از فروش دیگر محصولات خود که شامل انواع تایر بایاس و انواع تیوپ بود توانست کسب درامد کند.

در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پیزد " شد، مربوط به انواع تایر بایاس بود که با نرخ ۸۰ میلیون تومان به ازای هر تن، توانست ۶ میلیارد تومان کسب درآمد کند.

روند فروش " پیزد "

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در پایان آذرماه سال جاری ۲ هزار و ۷۳۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» بود، مجتمع صنایع لاستیک یزد در ۹ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۲۵ هزار و ۱۲۵ تن از محصولات خود شد.

لاستیک‌های

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در پایان آذرماه سال جاری، ۸ میلیارد تومان درآمد صادراتی کسب کرد. مقدار فروش صادراتی ماهانه "پیزد" در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مسیر صادرات زیر آج لاستیک
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در امر صادرات موفق ظاهر شد؛

مسیر صادرات زیر آج لاستیک "پیزد"

مسیر صادرات زیر آج لاستیک
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در امر صادرات موفق ظاهر شد؛

مسیر صادرات زیر آج لاستیک "پیزد"

ارسال نظر