بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
سرپرست بانک سینا در اصفهان مطرح کرد:

سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان

سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان
سرپرست بانک سینا در سفر به منطقه اصفهان در نشست هم‌اندیشی با رؤسای شعب، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و جامع در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تأکید کرد.
کد خبر : ۲۶۶۰۳۲

سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان

بورس نیوز:غلامرضا فتحعلی، سرپرست بانک سینا ضمن بازدید از هفت شعبه چهارباغ، آپادانا، شیخ صدوق، حکیم نظامی، شیخ بهایی، خواجو و مرکزی با حضور در ستاد منطقه با همکاران دیدار و راهکار‌ها و تدابیر لازم برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.

فتحعلی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری‌مداری تصریح کرد: شعب باید در راستای مشتری‌مداری به گونه‌ای عمل کنند تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.

وی با اشاره بر اینکه برنامه راهبردی و تحول درکسب وکار بانک با قدرت در حال پیاده‌سازی است، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محور‌های این برنامه، وجود رویه‌های متنوع در ارائه خدمات است که باید بر اساس نیاز مشتریان تولید و ارائه شود.

فتحعلی به وجود نیرو‌های توانمند در بانک اشاره کرد و افزود: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که به صورت سریع و به روز خدمات متمایز ارائه دهد.

سرپرست بانک سینا در ادامه ضمن تقدیر از مسئولین و همکاران شش شعبه برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری، از عملکرد علی‌رضا برآور مدیر برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری و نیز نادر ذوالفقاری همکار بازنشسته شعبه شهرکرد با اهدای لوح تقدیرکرد.

در ادامه این بازدید، فتحعلی عملکرد منطقه اصفهان را به لحاظ منابع، مصارف، مطالبات و سایر آمار‌های عملکردی و همچنین وضعیت مکانی شعب مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است در این سفر معاونان اعتبارات و امور بین‌الملل، شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، مالی و سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی، سرمایه‌های انسانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی و مدیر امور بین‌الملل سرپرست بانک را همراهی کردند که به‌صورت جداگانه از شعب شهر‌های مختلف بانک در منطقه بازدید به عمل آوردند و با همکاران دیدار کردند.

در این بازدید یک روزه، شعبه چهارباغ خواجوی بانک سینا نیز به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان رسماً آغاز کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر