بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کارگزاری‌ها، صندوق‌های سبدگردانی و … علاوه بر تسهیل معاملات در بازار سرمایه، به تبدیل آسان‌تر «دارایی‌های» ریالی معامله‌گران به سهام و اوراق بهادار نیز کمک می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۶۱۴۱

وب‌سرویس انتقال وجه آنی جیبیت؛ انتقال وجه تکی و گروهی به صورت پایا و آنی برای مشتریان حقیقی

بورس نیوز: کارگزاری‌ها، صندوق‌های سبدگردانی و … علاوه بر تسهیل معاملات در بازار سرمایه، به تبدیل آسان‌تر «دارایی‌های» ریالی معامله‌گران به سهام و اوراق بهادار نیز کمک می‌کنند. اگرچه فرآیند تبدیل دارایی‌ها (ریال به سهام و برعکس) در این بازار بسیار کوتاه است، اما زمان‌بر بودن فرآیند انتقال منابع حاصل از فروش سهام به حساب بانکی سهامداران یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌رو کارگزاری‌ها و شاید یکی از دلایل زیربنایی برای عدم جذب کاربران بیشتر در این بازار به‌نسبت بازار‌های دیگر باشد.

در چنین شرایطی علاوه بر کاهش پویایی بازار سرمایه در بلندمدت، رغبت سهامداران به استفاده از خدمات شرکت‌های فعال که امکان انتقال وجه در لحظه را ندارند نیز کم می‌شود.

راهکار غلبه بر مشکلات اینچنینی در بازار سرمایه، بهره‌مندی از از یک مکانیزم ساده، روان و سریع برای انتقال وجه و تسویه آنی است تا کارگزاری‌ها و به صورت کلی شرکت‌های فعال در بازار سرمایه بتوانند تراکنش‌های انتقال وجه خود را «بلافاصله» و بدون اتلاف وقت به حساب‌های مقصد انجام دهند.

کارگزاری‌ها و صندوق‌های فعال بازار سرمایه با استفاده از سرویس تسویه و انتقال وجه جیبیت، علاوه بر جابه‌جایی وجوه کاربران خود در لحظه، امکان انتقال وجه در ابعاد وسیع و بدون محدودیت در سقف را نیز خواهند داشت.

کارگزاری‌ها و صندوق‌های فعال بازار سرمایه کشور با استفاده از سرویس انتقال وجه آنی و تسویه لحظه‌ای جیبیت، علاوه بر انتقال سریع‌تر دارایی‌های ریالی به حساب کاربران‎شان، کیفیت خدمت‌رسانی‌های مالی به آن‌ها را نیز ارتقا می‌دهند. استفاده‌کنندگان از این سرویس قادر خواهند بود به ۱۴ بانک به صورت آنی تسویه یا انتقال وجه انجام دهند.

انتقال وجه و ایجاد تجربه کاربری بهینه برای سرمایه‌گذاران

شاید یکی از مهمترین جنبه‌های استفاده از انتقال وجه یا تسویه آنی، افزایش کیفیت تجربه کاربری سرمایه‌گذاران باشد. با استفاده از این سرویس می‌توان مبلغ مورد نیاز سرمایه‌گذاران را در سریع‌ترین زمان به حساب آن‌ها انتقال داد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربرد این سرویس برای شرکت‌های فعال در بازار سرمایه فراتر از بهبود کیفیت تجربه کاربری سرمایه‌گذاران است و به نمادی برای مشتری‌مداری و ارتقا خدمات در بازار سرمایه تبدیل شده است.

وب‌سرویس انتقال وجه آنی جیبیت؛ انتقال وجه تکی و گروهی به صورت پایا و آنی برای مشتریان حقیقی

وب‌سرویس تسویه آنی و مزیت‌های آن

بهره‌مندی از سرویس انتقال وجه آنی و تسویه لحظه‌ای مزیت‌های بسیاری برای کارگزاری‌های بازار سرمایه دارد. آسان‌سازی و تسریع مراودات مالی دوطرفه میان کارگزاری‌ها و کاربران‌شان یکی از این مزیت‌هاست؛ بدین معنا که زمان مورد انتظار برای تسویه را بسیار کاهش می‌دهد.

دیگر مزیت سرویس انتقال وجه آنی برای کارگزاری‌ها و صندوق‌های سبدگردانی، عدم نیاز به «بازه زمانی خاص» برای ثبت درخواست برداشت وجه است؛ کارگزاری‌ها در نبود سرویس تسویه آنی، ساعتی را برای انتقال وجه به حساب کاربرانشان معین می‌کنند و درخواست‌های تسویه ثبت شده در بازه زمانی به غیر از آنچه تعیین شده، در روز کاری بعد رسیدگی می‌شود. در صورت بهره‌مندی از سرویس تسویه آنی، نیازی به تعریف بازه زمانی خاص برای جابه‌جایی وجه میان کارگزاری و کاربر نیست.

وب‌سرویس انتقال وجه آنی جیبیت؛ انتقال وجه تکی و گروهی به صورت پایا و آنی برای مشتریان حقیقی

انتقال وجه ۲۴ ساعته با سرویس جیبیت

شرکت‌های فعال در بازار سرمایه با بهره‌مندی از سرویس انتقال وجه جیبیت می‌توانند در ۱۴ بانک به صورت آنی، تراکنش‌های انتقال وجه و تسویه کاربران خود را انجام دهند.

این امکان مزیت‌های فراوانی را برای کارگزاری‌های بازار سرمایه و صندوق‌های سبدگردانی به همراه خواهد داشت؛ تسویه سریع و پس از ثبت درخواست توسط کاربر، امکان انتقال وجه آنی در مقیاس‌های وسیع و گسترده و از همه مهمتر اطمینان از صحت داده‌های بانکی پیش از انجام عملیات انتقال وجه از جمله مزیت‌های آن به‌شمار می‌رود.

اگرچه امکان انتقال وجه به صورت آنی بدون محدودیت در سقف مبلغ همچنین در مقیاس وسیع نیز از دیگر مواردی است که کارگزاری‌ها را نسبت به دریافت سرویس انتقال وجه آنی و تسویه آنی از جیبیت ترغیب می‌کند.

سرویس‌های مکمل برای شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه

احراز هویت، یکی از مهمترین پیش‌شرط‌های آغاز فعالیت در بازار سرمایه و به صورت کلی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری است.

شرکت‌های فعال در بازار سرمایه، برای جلوگیری از ریسک‌های اعتباری و مالی، هویت کاربران خود را تایید می‌کنند.

رویس‌های استعلام و احراز هویت مانند استعلام شبا، استعلام کارت، تبدیل کارت به شبا و همخوانی کدملی با شماره موبایل از جمله سرویس‌هایی هستند که میتوانند به صحت‌سنجی داده‌های بانکی کاربران قبل از انجام تراکنش کمک کنند.

درگاه پرداخت، وب‌سرویس واریز شناسه دار و وب‌سرویس‌های استعلام و احراز هویت از دیگر خدمات قابل استفاده جیبیت در بازار سرمایه است و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این وب‌سرویس‌ها با مرکز تماس جیبیت به شماره ۰۲۱-۴۲۲۹۶ در تماس باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر