بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
جلسه معارفه آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت با حضور مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل، مدیران و مسئولین حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ۲۶ دی ماه برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۶۳۷۵

برای چابکی سازمان، مسیر‌ها را اصلاح می‌ کنیم

بورس نیوز: تولاییان در این جلسه با بیان این که جلسات حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت با مجموعه بهره برداری باید مستمر و مبتنی بر مباحث عمیق باشد گفت: لازم است حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت، قوانین و دستورالعمل‌ها را به صورت درست و واضح به مجموعه بهره برداری اطلاع رسانی کند.

عضو هیات مدیره شرکت با بیان این که در تصمیم‌های مدیریتی هیچگاه جنبه‌های صرفا سیاه و سفید وجود ندارد افزود: مدیران اغلب در مباحثی تصمیم گیری می‌کنند که جنبه‌های سیاه تا سفید در آن نمایان است بنابراین مدیران باید با تشخیص درست، تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کنند.

رضائی نیز گفت: از معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با کوله باری از رهیافت‌ها و تجربه‌های گران بها در مسئولیت‌های مختلف، انتظار می‌رود مباحث مرتبط با نیروی انسانی را بیش از پیش به روز رسانی و هدفمند کند.

وی افزود: معاون جدید سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با رویکرد مناسب، تجربه، دانش و ویژگی‌های شخصیتی که دارد برای همه همکاران در بخش‌های مختلف مقبول بوده که موجبات هم افزایی بیشتر را میسر خواهد ساخت.

مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای شرکت گفت: با توجه به شرایط پیش رو منابع انسانی و بازنشستگی تعداد کثیری از مدیران و متخصصان، بحث جانشین پروری در شرکت مغفول واقع شده که لازم و ضروری است به بخش جانشین پروری در سازمان بیشتر پرداخته شود.

آرش شفیعی نیز در این جلسه، حل و فصل مباحث مرتبط با نیروی انسانی شرکت را وظیفه حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و تلاش می‌کنیم مدیران سایر حوزه‌ها به ویژه حوزه بهره برداری با کمترین درگیری با مباحث نیروی انسانی و با آسودگی خاطر به امر تولید، تعمیرات و توسعه محصولات بپردازند.

معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به روز رسانی و اصلاح آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها را موجب تسهیل امور سازمانی دانست و گفت: برای چابک‌تر شدن سازمان، مسیر‌ها را اصلاح خواهیم کرد چرا که مسیر‌های غیر ضروری باعث معطل و بعضا معلق شدن امور سازمانی می‌شود.

شفیعی تاکید کرد: تمام بخش ها، قسمت‌ها و مدیریت‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به صورت هماهنگ و هم افزا در جهت رفاه، آسایش و نشاط کارگران و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، تلاش خواهند کرد.

در این جلسه مدیران و سرپرست‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود بر همدلی، هم افزایی و اتحاد این حوزه تاکید کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر