بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
استانبول، این مقصد محبوب و پرطرفدار، به قدری زیبایی و شگفتی دارد که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند.
کد خبر : ۲۶۶۳۸۲

سفر به استانبول از تبریز چه مزایایی دارد؟

بورس نیوز: استانبول، این مقصد محبوب و پرطرفدار، به قدری زیبایی و شگفتی دارد که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. این شهر که جزو ۱۰ مقصد پربازدید جهان قرار گرفته، سالانه میزبان تعداد زیادی از ایرانیان است. به همین دلیل امروزه دیگر پرواز مستقیم به استانبول از شهر‌های مختلف ایران صورت می‌گیرد و برای سفر به ترکیه حتما نیازی نیست که خودتان را به فرودگاه امام تهران برسانید. یکی از این شهرها، تبریز است که روزانه پرواز‌های منظمی به استانبول دارد. مسافران زیادی با رزرو بلیط تبریز استانبول، خود را به ترکیه می‌رسانند و از حضور در این شهر همیشه زنده لذت می‌برند. اگر برنامه سفر به استانبول از تبریز را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تبریز، شهری نزدیک به ترکیه

تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی، با قرار گیری در شمال غرب کشور، فاصله کوتاهی تا کشور ترکیه دارد. از این رو مردم تبریز برای سفر به ترکیه دو راه زمینی و هوایی را می‌توانند انتخاب کنند. مسافرانی که قصد تجربه سفری ارزان به ترکیه را دارند، می‎توانند از راه زمینی به این کشور سفر کرده چرا که فاصله تبریز تا مرز بازرگان با ماشین تنها ۴ ساعت است؛ اما برای این سفر باید وقت و حوصله کافی داشته باشید.

راه دیگر سفر از این شهر، رزرو بلیط هواپیما تبریز به استانبول و سفر هوایی است. همانطور که پیش‌تر گفتیم با افزایش پرواز‌های ایران و ترکیه، پرواز مستقیم به استانبول از شهر‌های مختلفی مثل تهران، تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد انجام می‌شود. مدت زمان پرواز تبریز استانبول ۳ ساعت بوده و هزینه پرواز آن نسبت به پرواز تهران استانبول مقداری ارزان‌تر است.

آشنایی با فرودگاه بین المللی تبریز

فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز یکی از فرودگاه‌های بزرگ ایران بوده که در شمال غرب این شهر قرار گرفته است. فرودگاه تبریز جزو یکی از چهار فرودگاه آسمان باز ایران به شمار می‌رود که دارای استاندارد مدیریت کیفیت بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور هوایی ایران به آسیای میانه و اروپا، اهمیت بالایی دارد. این فرودگاه دارای ۲ ترمینال، یکی مختص پرواز‌های داخلی و دیگری مختص پرواز‌های خارجی بوده که هر دو امکانات و خدمات خوبی را برای رفاه حال مسافران ارائه می‌دهند.

از امکانات فرودگاه بین المللی تبریز می‌توان به خدمات رفاهی CIP و پارکینگ شبانه‌روزی روباز و طبقاتی، بخش بسته‌بندی بار، اتاق سیگار، اتاق مادر و کودک، قسمت اشیا گمشده و فروشگاه محصولات فرهنگی اشاره کرد. شایان ذکر است این فرودگاه دارای خدمات ویژه برای افراد توانخواه و معلولین مانند مسیر عبور ناشنوایان، مسیر عبور ویلچر، باربری ویژه و سرویس بهداشتی مختص معلولین است.

سفر به استانبول از تبریز چه مزایایی دارد؟

این فرودگاه به اکثر مقاصد داخلی مانند شیراز، تهران، مشهد، کیش، بندرعباس، عسلویه، اصفهان و قشم و البته مقاصد خارجی محبوب مثل بغداد، نجف، استانبول، باکو، ازمیر، ادنا، ایروان و قیصریه پرواز مستقیم دارد. شرکت‌های هواپیمایی داخلی شامل هواپیمایی کاسپین، ایران ایرتور، معراج، ماهان، آتا، کیش‌ایر، ایران‌ایر، آسمان و شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز مثل ترکیش ایر و کرندون از جمله ایرلاین‌هایی هستند که در این فرودگاه دفتر فروش دارند. پرواز تبریز به استانبول توسط ایرلاین‌هایی مانند ترکیش، آتا و ایران ایر تور به صورت مستقیم انجام می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما تبریز به استانبول در فلای تودی

با افزایش سایت‌های فروش بلیط، انتخاب مطمئن‌ترین سایت برای خرید بلیط هواپیما می‌تواند به یک چالش تبدیل شود؛ چرا که خرید از سایت‌های نامعتبر ممکن است عواقب خوبی نداشته باشد. از بین سایت‌های ایرانی، فلای تودی با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پرواز‌های داخلی و خارجی کسب کرده است. سرعت بالا، امنیت و دقت موتور‌های جستجوی پرواز فلای تودی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده؛ از این رو برای خرید بلیط استانبول خود با اطمینان می‌توانید فلای تودی را انتخاب کنید.

سفر به استانبول از تبریز چه مزایایی دارد؟

راهنمای خرید بلیط

برای رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما استانبول کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا تبریز، مقصد استانبول و زمان سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پرواز‌های استانبول در تاریخ انتخابی، به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض بلیط‌ها از ارزان‌ترین به شما نمایش داده می‌شود، اما می‌توانید یکی از گزینه‌های سریع‌ترین، بهترین تجربه، زودترین زمان رفت و دیرترین زمان رفت را برای نمایش نتایج جستجو انتخاب کنید.

از امکانات خوبی که فلای تودی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، تقویم قیمتی و نمودار قیمتی است. در تقویم قیمتی شما می‌توانید قیمت بلیط استانبول در حوالی تاریخ انتخابی خود را ببینید و اگر برای سفر عجله ندارید، ارزانترین پرواز را انتخاب کنید. نمودار قیمتی نیز افزایش و کاهش قیمت‌ها در حوالی آن تاریخ را نشان می‌دهد. پس از انتخاب پرواز مورد نظر متناسب با بودجه‌تان، به راحتی می‌توانید از طریق کارت‌های شتاب، هزینه را پرداخت کرده و بلیط خود را آنی دریافت کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر