بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
 بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که به صورت ۲۴ساعته در پنج روز هفته فعال می باشد . شما در این بازار میتوانید فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و ارزهای کشورها و نفت و ... را خرید و فروش نمایید و با پیش بینی روند بازار کسب سود نمایید.
کد خبر : ۲۶۶۴۳۸

ثبت نام در فارکس و درآمد دلاری از نوسانات قیمت نفت ، طلا ارز، فلزات گرانبها

بورس نیوز: بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که به صورت ۲۴ساعته در پنج روز هفته فعال می باشد . شما در این بازار میتوانید فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و ارزهای کشورها و نفت و ... را خرید و فروش نمایید و با پیش بینی روند بازار کسب سود نمایید.

مزایای بازار فارکس و ثبت نام در فارکس:
کسب درآمد دلاری به عنوان شغل دوم یا شغل اول.
انجام معامله در هرجای دنیا که هستید.
انجام معامله با لپ تاپ یا موبایل.
انجام معامله در هر زمانی که مایل بودید.
نداشتن کارفرما و مستقل بودن.

پر کردن اوقات فراغت ، لذت کسب درآمد ، لذت یادگیری ،کسب هیجان ،محک تحلیلات خود.

معامله گران حرفه ای، حتی سبک زندگی خود را دارند که روزانه ساعت ها به مطالعات اخبار ، آموزش ها و مطالب مرتبط می پردازند.

برای آن که بتوان در بازار فارکس به موفقیت رسید باید هم دانش خوبی نسبت به این بازار داشت و هم از توانایی تحلیل بالایی برخوردار بود. موفق ترین تریدرهای بازار فارکس آن هایی هستند که در جریان اخبار روز جهان می باشند و توانسته اند با تحلیل اوضاع جهان و تحلیل تکنیکال فارکس وضعیت بازار را به خوبی درک کرده و بر اساس آن تصمیم بگیرند. آن ها می توانند به لطف تحلیل خوبشان، تشخیص دهند که در هر زمان چه نوع معامله ای سودآور است. کسب تجربه در معاملات ارزی نیز در این مسیر بسیار راهگشاست و به آن ها در اتخاذ تصمیمات بهتر کمک شایانی می کند.

درصوررتی که شما به بازار مسلط شوید و با فاکتورهایی که موجب تغییرات قیمت آشنا شوید و روند بازار را پیش بینی نمایید میتوانید به درآمد دلاری بالایی داشته باشید. لازم نیست در این بازار شما بر روی تمام جفت ارزها ، معاملات خود را آغاز کنید ، کافیست تمرکز خود را به طور مثال فقط روی طلا یا نفت قرار دهید و اطلاعات و اخبار این محصولات را پیگیری نمایید و روند بازار را تشخیص دهید به طور مثال وقوع جنگ باعث افزایش قیمت نفت می شود و این سیگنالی است برای خرید نفت(تحلیل فاندامنتال ).

برای  شروع و یادگیری هم میتوانید در دمو که به صورت رایگان می باشد خود را محک بزنید هم اینکه میتوانید با چندین دلار وارد بازار شوید و در صورت علاقمندی و یادگیری بیشتر ، معاملات بیشتری انجام دهید. در آموزش ثبت نام در فارکس نحوه ساخت حساب دمو و واقعی درج شده است.

هرچه با فاکتورها وعوامل تاثیر گذار در بازار بیشتر آشنا باشید در این بازار موفق تر هستید علاوه بر این میتوانید آموزش تحلیل نمودارها را یاد بگیرید ( تحلیل تکنیکال ) و با استفاده از این دو ابزار تحلیل درست تری از روند تغییرقیمت ها داشته باشیددرصورتی که علاقمند به بازار فارکس هستید و یا قصد دارید به دنیای فارکس وارد شوید یا  بیشتر در مورد این بازار بدانید میتوانید مطلب آموزش افتتاح حساب در فارکس را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر