بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
وزیر ارتباطات از رفع فیلترینگ کلاب هاوس در روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر : ۲۶۶۴۵۹

فیلترینگ کلاب هاوس رفع می شود

بورس نیوز: عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات از رفع فیلترینگ کلاب هاوس در روز‌های آینده خبر داد و اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده‌ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است که ۱۳عضو دارد و وزارت ارتباطات یکی از اعضای آن به شمار می‌رود، اما تلاش‌ می کنیم که محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند را برداریم و ان‌شالله طی روز‌های آینده خبر‌های خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

وی افزود: دو پلتفرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهاد‌های امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند، اما سرویس‌ها و خدماتی هستند که از نظر وزارت ارتباطات قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیر بازنگری در انسداد آن‌ها را دنبال می‌کنیم. در گام اول کلاب هاوس طی روز‌های آینده رفع فیلتر می‌شود.

زارع پور پیرامون قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور نیز تصریح کرد: این آخرین باری بود که اینترنت در هر سطحی، چه ثابت و چه سیار برای برگزاری کنکور قطع شد و بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور برای کنکور‌های بعدی باید سازمان سنجش به دنبال روش‌های نوین و اصولی مقابله با تقلب برود.

وی افزود: تلاش کردیم قطعی اینترنت فقط در محدوده‌های برگزاری کنکور باشد، اما در مناطق دورتر نیز به خاطر ماهیت ارتباطات بی سیم، قطعی داشتیم که از این جهت از هموطنان عزیزی که دچار مشکل شدند عذرخواهی می‌کنم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر